خبرگزاری کار ایران

نمایی که از محسن فروزان رفع اتهام می‌کند (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۰۹

گل اول سپیدرود به تراکتورسازی از نمای پشت دروازه نشان می‌دهد گلر این تیم بی‌تقصیر بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست عجیب و دور از انتظار تراکتورسازی مقابل سپیدرود در هفته بیست و پنجم جنجال زیادی به وجود آورد و اولین قربانی این شکست، محسن فروزان، گلر این تیم بود که هم با فشار شدید انتقادات مواجه شد و هم از سوی مالک باشگاه اخراج شد.

فروزان روی گل اول و سوم سپیدرود خصوصاً روی گل اول مقصر جلوه داده شد که در این گل توپ پس از برخورد با دست این بازیکن در نقطه‌ای دیگر زیر پای مهاجم حریف فرود آمد و تبدیل به گل شد.

بازبینی این گل از نمای پشت دروازه نشان می‌دهد فروزان روی گل مقصر نبوده است.

اگر گلر تراکتورسازی قصد داشت از عمد دروازه‌اش باز شود و به نوعی به مهاجم حریف پاس گل داده باشد باید با دست‌هایش توپ را به سمتی که می‌خواهد هدایت کند ولی دستان فروزان کاملا سپر توپ است و خود را سد راه آن قرار داده است.

این بازی روی چمن مصنوعی انجام شده و آنهایی که در چمن مصنوعی بازی کرده‌اند به خوبی می‌دانند که توپ با هر برخورد کوچک با زمین جهش پیدا کرده و به سمت غیر قابل پیش‌بینی‌ای می‌رود و مثل چمن طبیعی نیست که نرمی آن ضرب توپ را بگیرد و در این صحنه هم با بدشانسی فروزان توپ یک لحظه پیش از رسیدن به او به زمین خورده و پله می‌شود و گلر هم در کمتر از یک ثانیه فرصت تغییر واکنش ندارد و از بدشانسی او توپ دقیقا زیر پای مهاجم حریف فرود می‌آید.

سپیدرود به واسطه بازی در چمن مصنوعی و البته عادت کردن و خبره شدن به بازی در این مدل زمین توانسته در طول فصل جاری امتیازات زیادی از بازی‌های خانگی بگیرد و تیم‌های بزرگ و پرمهره لیگ را به دردسر بیاندازد و تراکتور هم که یک تیم با سبک بازی روی زمین است در این دیدار به وضوح به مشکل خورد. برای مثال بازیکنی مثل دژاگه که از نظر امتیاز در سایت‌های آنالیز بهترین بازیکن فصل بوده در این دیدار عملکردی ضعیف به نمایش گذاشته است.

به هر جهت ادامه این حواشی به سود تراکتورسازی نیست و در این مقطع حساس که هواداران مشتاق این تیم چشم به اندک امید باقی مانده برای قهرمانی دارند باید از واکنش‌هایی که به ضرر تیم تمام می‌شود اجتناب کرد.

حجم ویدیو: ۲.۷۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز