خبرگزاری کار ایران

توضیحات حناچی درباره لایحه دوفوریتی کمک به سیل‌زدگان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۱۱

شهردار تهران لایحه دوفوریتی کمک به سیل‌زدگان کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز پیروز حناچی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: از ساعات اولیه سیل امسال اکیپ‌های شهرداری هم در گلستان و هم در خوزستان به موضوع ورود کردند. ما به دلیل تعطیلات نتوانستیم مجوز ورود به موضوع سیل را از شورای شهر دریافت کنیم اما امروز برای دریافت این مجوز یک لایحه دو فوریتی ارائه دادیم.

 شهردار تهران ادامه داد: در لایحه ای که امروز به شورای شهر ارائه کردیم هم مجوز کمک مالی و هم مجوز کمک‌های فنی را خواستیم اما سقفش را اعضای شورای شهر معلوم خواهند کرد. ما فقط اجازه ارسال کمک را خواسته بودیم و پیشنهاد ریالی نداده بودیم اما اعضای شورای شهر تمایل داشتند تا رقم هم معلوم باشد.

 وی در خصوص تجمع تاکسیران ها و مینی بوس ران های فرودگاه امام مقابل ساختمان شورا نیز گفت: اعتراض آنان نسبت به پرداخت هزینه طرح ترافیک است و معتقدند نباید هزینه طرح ترافیک را پرداخت کنند و این مسئله مربوط به مصوبه شورای شهر است.

حناچی همچنین درباره اعتراضات پیمانکاران مقابل شورای شهر هم گفت: مقدار زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و مابقی آن نیز پرداخت خواهد شد.

شهردار تهران درباره ریزش تونل مترو که اخیراً برخی اخبار از آن حکایت می‌کرد گفت: در یکی از محورهای فرعی مترو که محل دپو بود و هواکش های عمودی در حال نصب بود حادثه ای رخ داد که ربطی به مترو نداشت. اما طور دیگری خبررسانی شده بود. این مواقع که حساسیت وجود دارد اطلاع رسانی باید درست باشد.

 وی افزود: هیچ کس در رابطه با پروژه هایی که بهره برداری می شوند، نمی تواند تضمین دهد و پروژه مشاور و پیمانکار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز