خبرگزاری کار ایران

تکرار خیال‌بافی‌‌های پمپئو؛

به فشار علیه تهران، ادامه می‌دهیم تا مردم ایران به چیزی که لیاقتش را دارند، برسند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۶۹

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: «ما به افزایش فشار علیه ایران، حکومت آن، ادامه خواهیم داد تا مردم ایران به آن چیزی که لیاقتش را دارند، برسند».

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن‌پست، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا امروز-شنبه- به اظهارات نمایندگان آمریکایی که سخت‌تر شدن تحریم‌های ضد ایرانی را خواستار شده بودند، واکنش نشان داد.

پمپئو گفت که قانون‌گذارانی که برای خودنمایی دم از سخت‌تر شدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران می‌زنند باید بدانند وزارت امور خارجه در زمان مناسب تحریم‌های سخت‌تری وضع خواهد کرد.

چند روز پیش تد کروز در جریان گزافه‌گویی‌های خود از دولت آمریکا خواسته بود معافیت‌های داده شده به کشور‌های وارد‌کننده نفت ایران را تمدید نکند.

اظهارات کروز، میان دو گروه ضد ایرانی در آمریکا-گروهی متشکل از پمپئو که ضد ایرانی است و گروهی متشکل از کروز و جان بولتون که خواهان تشدید تحریم‌های ضد ایرانی هستند- اختلاف ایجاد کرده است.

پمپئو در این رابطه گفت: «مردم می‌خواهند داستان تعریف کنند، روزنامه بفروشند، درک می‌کنم. نمایندگان خودنمایی می‌کنند و این را هم درک می‌کنم. وزارت امور خارجه تصمیم درست را خواهد گرفت.»

وی مدعی شد: «ما به افزایش فشار علیه ایران، حکومت آن، ادامه خواهیم داد تا مردم ایران به آن چیزی که لیاقتش را دارند برسند: شانس زندگی در کشوری که بزرگترین حامی تروریسم نباشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز