خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد برگزاری هفته کارگر استان مازندران:

بسیج و سپاه از مردم و بدنه کارگران هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۶۳

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران گفت: سیج و سپاه از مردم و از بدنه کارگران هستند و با همه توان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصراله دریابیگی روز شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته کارگر افزود: تلاش برای نکوداشت و پاسداشت مقام کارگر نباید تنها به روز و هفته کارگر منتهی شود بلکه برنامه های تکریم مقام کارگر باید در همه سال در دستور کار باشد.

وی گفت: امام راحل و رهبری در سخنان خود بزرگداشت مقام کارگر را از برنامه های مهم اعلام کردند و باید این مهم در جامعه نهادینه و برای کارگران ارزش گذاری شود.

دریابیگی با اشاره به سیل اخیر یادآور شد: در سیل اخیر با وجود اینکه بسیاری از مردم ما از جامعه کارگری ما متضرر شدند اما همچنان در کمک رسانی پیشقدم هستند.

وی گفت: تلاش داریم تا برنامه های بزرگداشت هفته کارگر منسجم و پربارتر از همیشه برگزار شود.

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگراستان مازندران گفت: بارها اعلام کردیم که هفته کارگر، تشریفاتی نیست و فریاد مظلومیت جامعه کارگری باید شنیده شود.

دریابیگی بیان داشت: امروز کارگران پرتلاش و شریف ایران با وجود نقش آفرینی درخودکفایی واستقلال کشورمان ازنبود امنیت شغلی وسختی معیشت رنج می برند ولازم است درطول هفته کارگرصدای حقانیت آنان را به گوش مسئولان برسانیم.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران هم در سخنانی اظهار کرد: با توجه به سیل اخیر سیل زدگان با مشقات فراوانی روبرو هستند و وظیفه ما کمک به این بزرگواران است.

وی افزود: کمک به سیل زدگان در دستور کار است و جمع بندی کمک هایی که شده و خواهد شد باید با قوت بیشتری استمرار یابد.

اصغری گفت: با توجه به برنامه های ابلاغی کشوری هفته کارگر تلاش برای نهایی شدن و ابلاغ این برنامه ها در دستور کار است و کارها جمعی انجام می شود.

وی افزود: معرفی کارگران نمونه واحدهای تولیدی برای افزایش انگیزه در کارگران از موارد مهمی است که همچون سنوات گذشته باید در دستور کار باشد تا شاهد بازخورد خوبی در جامعه کارگری باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز