خبرگزاری کار ایران

هاراگیری فروزان در سردار جنگل

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۹۸

دیدار تیم‌های سپیدرود و تراکتورسازی در شرایطی با نتیجه یک بر یک در جریان است که دروازه‌بان‌های دو تیم نقش اول را در این بازی ایفا کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال سپیدرود و تراکتورسازی از ساعت 17:00 امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفته‌اند. تراکتورسازی که برای رسیدن به صدر جدول نیاز مبرمی به هر 3 امتیاز این بازی دارد شروع خوبی در این بازی نداشت و در دقیقه 5 از حریف خود عقب افتاد. 

محسن فروزان که در سودای شکستن رکورد کلین شیت لیگ برتر بود با اشتباهی عجیب بازیکن سپیدرود را در موقعیت تک به تک با خود قرار داد تا مهرداد بایرامی با ضربه بغل پای خود دروازه تراکتورسازی را باز کند. 

دروازه‌بان تراکتورسازی در این بازی بعد از 7 بازی متوالی بسته نگه داشتن دروازه خود گل خورد تا رکورد او در عدد 652 متوقف شود. این گل دومین گل دریافتی تراکتورسازی در نیم فصل دوم بود.

فروزان در این فصل 14 کلین‌شیت را در کارنامه خود ثبت کرده و با گلی که از سپیدرود دریافت کرد نتوانست تعداد کلین‌شیت‌های خود را به عدد 15 برساند. علیرضا بیرانوند که در این فصل 13 کلین‌شیت را ثبت کرده این فرصت را دارد با بسته نگه‌داشتن دروازه خود برابر سایپا به فروزان برسد.

در دقیقه 23 بازی و در حالی که کسی فکر نمی‌کرد سانتر مسعود شجاعی تبدیل به یک گل شود روی اشتباه عجیب  ایمان صادقی و خروج بی موقع او از دروازه تراکتورسازی گل تساوی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی 1-1 شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز