خبرگزاری کار ایران

هجمه‌هایی که نود علیه من درست کرد از همه بیشتر بود اما جایش خالی است

دایی: شرافتم مهمتر از پرسپولیسی بودنم است/ مقابل برانکو فقط به سه امتیاز فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۵۰

سرمربی سایپا در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی فردا برابر پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی سرمربی سایپا در کنفرانس خبری قبل از بازی پرسپولیس در مورد این دیدار گفت: از حساسیت این بازی نمی‌توانم چیز خاصی بگویم . پرسپولیس در سال‌های اخیر بهترین تیم لیگ بوده و در صدر جدول قرار دارد. پرسپولیس با برد برابر تیم عربستانی وارد این بازی می‌شود و در آسیا برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. 

سرمربی سایپا در ادامه صحبت‌های خود، عنوان داشت: شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که آن‌ها لیگ را با امید بیشتری آغاز می‌کنند. من برای همه نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت دارم. برانکو سال‌ها استاد من بوده و به این دلیل برای او آرزوی موفقیت دارم. با اینکه او را همیشه استاد خود و یک مربی نمونه می‌دانم بازی فردا با همیشه فرق می‌کند. در بازی فردا برای خودمان و شرافت خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم. هر چند که فاصله بازی‌ها به حداقل رسیده ولی با این شرایط تمرینات خوبی داشتیم و برای دیدار فردا کاملا آماده هستیم. 

دایی در مورد هدف تیمش در بازی فردا گفت: ما در بازی فردا به دنبال یک امتیاز هم نیستیم و می‌خواهیم سه امتیاز را به دست آوریم. خوشبختانه بازیکنان تیم هم شرایط ما را دارند اما به هر حال بازی در آزادی مقابل هواداران پرسپولیس کار بسیار سختی است. در بازی فردا تلاش می‌کنیم برنده باشیم و به سه امتیاز برسیم. 

سرمربی سایپا در مورد اینکه همه او را یک پرسپولیسی می‌دانند، اظهار داشت:‌ همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم اما شرافت من اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین سهل‌انگاری انجام دهم و فردا محکم‌تر از همیشه وارد زمین خواهیم شد. هیچ وقت فیلم بازی نکرده‌ام. حرف و عملم تفاوت نداشته و همیشه خودم بوده‌ام. دوست دارم فردا نتیجه بگیریم.  مطمئنا بازی با پرسپولیس شرایطش سخت‌تر از مسابقات دیگر است. با این حال حرف و عملم یکی است. نمی‌خواهم وقتی تیمم گل بزند الکی احساس ناراحتی کنم یا وقتی پرسپولیس گل بزند شادی کنم. این چیزها حالیم نیست. من این جوری بار نیامدم.

دایی در مورد اینکه باتوجه به بازی این تیم با مدعیان سایپا نقش مهمی در تعیین قهرمان دارد، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. در این بازی‌ها با جوانانی که آینده فوتبال کشورمان هستند حاضر خواهیم شد. نام حریف برای ما فرقی نمی‌کند. همان‌طور که مقابل پیکان بازی کرده‌ایم مقابل پرسپولیس هم برای موفقیت تلاش می‌کنیم اما چون در ورزشگاه آزادی بازی داریم شرایط فرق می‌کند و شرایط سخت‌تر می‌شود.  البته ما می‌توانستیم استقلال را ببریم تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم به موفقیت برسیم. تا آخر فصل هم همین‌گونه بازی خواهیم کرد.

وی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا، گفت: بازیکنان زیادی از تیم ما مصدوم شده‌اند. امید خالدی، سلطانی‌مهر، حاج‌محمدی و حسین کامیاب را نداریم. خیلی وقت است این 4 بازیکن را نداریم و در بازی فردا هم حاضر نخواهند بود. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه فصل آینده بازیکنان بهتری جذب خواهید کرد یا نه،‌گفت: الان فقط به بازی‌های پیش‌رو فکر می‌کنیم.  فراموش هم نمی‌کنیم که در این فصل بازیکنانی جذب کردیم که هزینه‌شان کمتر از بازیکنان فصل گذشته بود. تیم فصل قبل ما با وجود هزینه‌های زیاد در آخر چهاردهم شد. در این فصل هم دست به دست هم دادیم و خداوند به ما کمک کرد. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. از درویش هم تشکر می‌کنم همچنین از مدبر که همه تلاشش را می‌کند. سعی می‌کنیم در ادامه هم همان‌طور که تا الآن بازی کردیم آبرومندانه ظاهر شویم.

دایی در خصوص حواشی به وجود آمده در مورد برنامه نود، عنوان داشت:  هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای نود را بگیرد. هر چندکه بعضی‌ها خواستند با برنامه‌های دیگر جای نود را بگیرند. اما هزار سال هم بگذرد این برنامه‌ها نود نمی‌شوند. نود در خانواده‌ها بود و شاید تنها برنامه‌ای که خانواده‌ها را دور هم بیدار نگه می‌داشت نود بود. با این تصمیمات مردم از صدا و سیما دور می‌شوند. شاید هجمه‌هایی که برنامه نود علیه من درست کرد بیشتر از همه بود اما من صلاح فوتبال را می‌خواهم و از وقتی که برنامه نود تمام شد شما وضعیت داوری‌ها را می‌بینید.

نود برنامه‌ای بود که می‌توانست به فوتبال ما کمک کند و حذف آن کار اشتباهی بود. در همه جای دنیا هزینه می‌کنند برندسازی کنند اما  اینجا برندی را که با تلاش‌های عادل و حمایت مردم درست شده بود را از بین بردیم. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و مسائل پشت پرده را در مسائلی که مردم دوست دارند دخالت ندهند. شاید صحبت‌های تلخی در این سال‌ها انجام شده و شاید به ضرر خیلی‌ها بود اما این مسائل را نباید صدا و سیما دخالت دهد. این برنامه می‌توانست باعث این اتفاق شود که مردم 3 ساعت کمتر پای سبکه‌های خارجی بنشینند.

وی در مورد امیرحسین حسین‌زاده پدیده جوان تیمش،‌ ادامه داد: بازیکنان ما شاید از نظر سنی کوچک باشند اما از نظر فوتبالی بزرگ هستند و من نتوانستم از آنها استفاده کنم. اگر در این تیم ماندگار شدم در فصل بعد تیم خیلی بهتری نسبت به امسال خواهیم داشت. حسین‌زاده بازیکن بزرگی است اما هنوز فاصله زیادی  تا رسیدن به ترابی و قلیزاده دارد. او در همین بازی‌ها که به او فرصت دادیم اعتماد ما را جلب کرده و کار من برای بیرون گذاشتن او سخت شده است. از این دست بازیکن‌ها زیاد داریم و اگر فرصت شود در بازی‌های آینده از آن‌ها استفاده خواهم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز