خبرگزاری کار ایران

آمار فوق العاده توپچی‌ها مقابل ایتالیایی‌ها؛ آرسنال پیروز می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۷۱

آرسنال فصل قبل در نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل اتلتیکومادرید با وجود آنکه تقریبا 90 دقیقه یک یار بیشتر داشت اما در نهایت برابر تیم دیگو سیمئونه شکست خورد و حذف شد.

به گزارش ایلنا، حالا اونای امری که به خاطر موفقیت‌هایش در سویا متخصص لیگ اروپا محسوب می‌شود به دنبال این است که آرسنال را برای نخستین بار بعد از جام برندگان جام اروپا در سال 1994 به یک عنوان اروپایی برساند.

از بخت خوش، آرسنال آمار خوبی برابر رقبای ایتالیایی دارد. این تیم در 35 مسابقه با رقبای ایتالیایی 18 برد و تنها 8 باخت داشته. آخرین نمونه آن در یک‌هشتم‌نهایی فصل قبل لیگ اروپا برابر میلان بود که تیم آرسن ونگر توانست در مجموع دو دیدار 5 بر یک به پیروزی برسد.

تیم شمال لندن همچنین سابقه رویارویی با ناپولی را دارد؛ دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2014-2013 با هم روبه‌رو شدند که آرسنال در خانه با 2 گل به پیروزی رسید و در ناپل بدون گل مساوی کرد.آرسنال در یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012-2011 در سن‌سیرو با 4 گل شکست خورد و اگرچه در بازی برگشت 3 گل زد اما در نهایت حذف شد؛ این تنها حذف آرسنال به وسیله یک تیم ایتالیایی در قرن بیست و یکم بوده و حالا امیدوار به حفظ این آمار خوب برابر ناپولی هستند. آرسنال در سال 2006 یوونتوس، در سال 2008 اودینزه و در سال 2011 رم را حذف کرده است.

منبع منبع: سایت گل
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز