خبرگزاری کار ایران

دومین اخراج قائدی هم به خیر گذشت

بار سومی هم در کار است؟!

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۷۱

مهدی قائدی که به دلیل ترک کردن اردوی تیم بدون هماهنگی کادر فنی قبل از بازی با سایپا، اخراج شده بود، دیروز به تمرین استقلال برگشت

به گزارش ایلنا، مهدی قائدی که به دلیل ترک کردن اردوی تیم بدون هماهنگی کادر فنی قبل از بازی با سایپا، اخراج شده بود، دیروز به تمرین استقلال برگشت تا دومین اخراج او توسط شفر هم به خیر بگذرد. مهر سال گذشته بود که قائدی در اعتراض به نیمکت نشینی اخراج موقت شده بود و امسال هم به دلیلی مشابه چند روزی ازاخراج شده و مدتی از تیم دور بود.

باید دید این اخراج شدن‌ها دفعه سومی هم دارد یا بازیکن جوان و پر حاشیه استقلال واقعا پشیمان و متحول شده است! اگر ماجرای پر حرف و حدیث تصادف و دوری چند ماهه او از فوتبال آن هم در زمانی که داشت اوج می‌گرفت و یا هک و منتشر شدن تصاویر و پیام‌های خصوصی اش که در گوشی موبایل داشت را فاکتور بگیریم، در این 2 سال و نیم که قائدی به عنوان یک پدیده جوان و آینده دار از لیگ یک به استقلال آمد بارها و بارها حاشیه درست کرده و خودش را به دردسر انداخته است.

در شرایطی که چند وقت پیش خبر محکومیت او در ماجرای تصادف منتشر شد و کلی حرف و حدیث و حاشیه برایش ساخته شد، این بازیکن اردوی استقلال را ترک کرد و یک چالش و دردسر دیگر برای خودش تراشید.دراینجا فقط چند مورد از حاشیه‌های این استعداد بزرگ فوتبالی در 2 سال اخیر را مرور می‌کنیم. 

 

14 فروردین 98

درحالی‌که کاروان استقلال برای بازی با سایپا راهی ورزشگاه آزادی شده بود، رسانه رسمی این باشگاه خبر از اخراج مهدی قائدی داد. ماجرا از این قرار بود که قائدی بدون اجازه از کادرفنی، اردوی این تیم را خودسرانه ترک کرده بود. قائدی چون در لیست 18 نفره این بازی حضور نداشت و باید بازی را از روی سکو تماشا می‌کرد، ناگهان عصبی شده و اردوی تیم را ترک کرده بود. این حرکت بازیکن 20 ساله استقلال خشم شفر را به دنبال داشت و به فرهاد مجیدی دستور داد تا به این بازیکن اطلاع دهد که اخراج است و دیگر نیازی به او ندارد.

 

10مهر 97

مهدی قائدی که در بازی حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، بعد از اخراج شدن وریا غفوری، با تصمیم شفر در یک تعویض تاکتیکی دقیقه 110 از زمین خارج شد.مهاجم جوان آبی‌های اعتراض نصف و نیمه ای به این موضوع نشان داد. قائدی که به آرامی و با چهره ای درهم زمین را ترک می‌کرد، هنگام خروج با شفر که کنار خط حضور داشت دست نداد و در شرایطی به سمت نیمکت رفت که حاجیلو تلاش می‌کرد تا به او دلداری داده و او را آرام کند.سپس قائدی بطری آبی که دستش بود را به زمین کوبید و با چهره ای ناراحت به زمین انداخت تا به این شکل اعتراض اش به تصمیم شفر را نشان دهد.

 

21 مهر 96

بعد از بازی استقلال و فولاد، مهدی قائدی در رختکن پیراهن خود به زمین کوبید و باعث ناراحتی شدید وینفرد شفرشد. این مساله منجر به این شد که در اولین تمرین تیم بعد از بازی با فولاد، این بازیکن از تمرین کردن با تیم منع شود و با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین هم تیمی هایش باشد. قائدی با تصمیم شفر در اختیار باشگاه قرار گرفت و به تمرینات تیم امید تیم امید تبعید شد. بازگشت مهدی قائدی به تمرینات بعد از پشت اخراج موقت از تیم هم عجیب بود. او با دمپایی و گرمکن به تمرین رفت که این موضوع باعث اعتراض نصراله عبدالهی سرپرست تیم به این بازیکن جوان شد.

 

25 شهریور 96

در حاشیه بازی استقلال و پارس‌جنوبی،که هنوز علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان بود، خمیازه کشیدن‌های مهدی قائدی روی نیمکت استقلال سوژه عکاسان شد. این حرکت بازیکن جوان استقلال آنهم در شرایطی که تیم در بحران بود و برابر حریف نتیجه نگرفته بود معنادار و البته زننده بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز