خبرگزاری کار ایران

قربانی به شفر رسید

کار نا تمام علی کریمی مقابل امیر قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۶۷

استقلال تا اینجای لیگ برتر با 10 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ برتر را دارد. از آن طرف سپاهان با 36 گل زده و فقط یک گل کمتر از اراکتور سازی، دومین خط حمله برتر لیگ هجدهم را در اختیار دارد

به گزارش ایلنا، علی کریمی بازیکن فصل گذشته سپاهان که توسط امیر قلعه‌نویی در لیست مازاد تیمش قرار گرفت و اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد، در بازی رفت انگیزه‌های زیادی داشت تا خودش را به ژنرال ثابت کند و به او نشان دهد که در نخواستنش اشتباه کرده است.

اما از‌شانس بد، دقیقه 17 مصدوم شد و نتوانست در میدان بماند. شماره 6 استقلال که با درخشش و گلزنی برابر الهلال این روزها حسابی آماده و با روحیه است، این فرصت را دارد تا کار نا تمام خودش را در ورزشگاه نقش جهان کامل کند. البته در آن طرف هم علی قربانی که توسط شفر از استقلال کنار گذاشته شد هم انگیزه‌های خودش را برای گرفتن انتقام دارد. سجاد شهباززاده هم شرایط مشابهی دارد. او با وجود 90 دقیقه حضور در بازی رفت نتوانست در آزادی دروازه تیم سابق اش را باز کند.

 

استقلال با چهره جدید برابر سپاهان

طارق همام و فرشید باقری که در بازی رفت برابر سپاهان در ترکیب اصلی استقلال قرار داشتند به دلیل مصدومیت و اخراج انضباطی در بازی فردا غایب خواهند بود. از طرف دیگر حضور وریا غفوری، روزبه چشمی، الهیار صیادمنش و مهدی قائدی در ترکیب اصلی هم بعید به نظر می‌رسد. آبی پوشان با ترکیبی متفاوت از گذشته و دیدار رفت به مصاف سپاهان خواهد رفت. ایسما گونکالوس، پانوسی و منشا و البته شجاعیان از جمله بازیکنانی هستند که در دیدار رفت حضور نداشتند.

 

تقابل بهترین دفاع و بهترین حمله

استقلال تا اینجای لیگ برتر با 10 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ برتر را دارد. از آن طرف سپاهان با 36 گل زده و فقط یک گل کمتر از اراکتور سازی، دومین خط حمله برتر لیگ هجدهم را در اختیار دارد. تقابل بهترین دفاع و دومین خط حمله پر قدرت لیگ هجدهم تماشایی خواهد بود. 

 

فاصله ای به باریکی 3 امتیاز!

با توجه به اختلاف 3 امتیازی استقلال و سپاهان، بازی فردای 2 تیم از اهمیت بالای برخوردار است. به ویژه برای استقلالی‌ها که اگر در این بازی هم امتیاز از دست بدهند نه تنها دیگر هیچ‌شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت که شاید دست‌شان از رسیدن به سهمیه آسیایی هم کوتاه بماند. اکا اگر آبی‌ها با هر نتیجه ای این بازی را ببرند آنوقت با ایستادن در جایگاه سوم جدول قلعه‌نویی و شاگردانش را پشت سر می‌گذارند و انتقام بازی رفت را هم خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز