خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

تدوین نقشه راه قابل سنجش برای سازمان همیاری شهرداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۲۴

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت تدوین نقشه راه مشخص و قابل ارزیابی و سنجش، گفت: همه مدیران استان برای سال جدید باید نقشه راه مشخصی تدوین کرده و مهم‌ترین راهبردهای خود را برای نظارت، سنجش و ارزیابی به استانداری اعلام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی در شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات و تعهدات مالی در این سازمان را استفاده از تجارب سازمان‌های موفق در سایر استان‌ها برشمرد و افزود: با بسترسازی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان بسیاری از تعهدات را به موقع انجام داد.

وی از اعضای شورای سازمان و شهرداران خواست تا راهکارهای عملیاتی و طرح‌های قابل اجرا برای رفع مشکلات تحمیل شده گذشته به سازمان ارائه کنند و ادامه داد: با جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌توان اقدامات موثری انجام داد و شاهد جهش اعتبارات سازمان همیاری شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه سازمان همیاری باید به قدری توانمند شود که بتواند به شهرداران نیز در توسعه استان کمک کند، خاطرنشان کرد: الگوبرداری از استان‌های موفق، استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای شهر، تجدیدنظر در خصوص نیروی انسانی با جلوگیری از جذب نیروی مازاد و بررسی وضعیت شرکت‌های وابسته به سازمان همیاری می‌تواند گام‌های موثری در رفع مشکلات باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سازمان همیاری شهرداری‌های استان، گفت: تغییر جدی رویکردها با تصویب در مجمع سازمان همیاری شهرداری‌های استان موجب توسعه و رفع مشکلات این مجموعه خواهد بود.

مهرداد سلطانی اظهار کرد: مهم‌ترین رویکردهای سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان در سال گذشته در سه بخش عمده حرکت بر مدار قانون، شفاف‌سازی فرایندها و اصلاح ساختار منابع انسانی و پرونده های حقوقی دسته‌بندی می‌شود.

وی بر ضرورت چابک‌سازی در بدنه اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان نیز تاکید کرد و گفت: در سال گذشته تعداد نیروی انسانی فعال در این سازمان از ۱۰۸ نفر به ۷۹ نفر کاهش یافته است.

معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تعهدات مهم اجرایی سازمان که طی سنوات گذشته تعهد شده و بر زمین مانده بود، به طور جدی پیگیری می‌شود که راه‌اندازی فودکورت‌ها در منطقه گاوازنگ زنجان از جمله این تعهدات سابق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز