خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت مازندران عنوان کرد:

خسارت 110میلیارد تومانی سیل به بخش صمت مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۱۰۸

محمد محمدپور عمران از خسارت 110 میلیارد تومانی سیل به بخش صمت مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد محمدپور عمران اظهار داشت: ۳۰ واحد صنعتی، دو هزار واحد صنفی، ۵ واحد معدنی، ۱۰۰۰ واحد قالیبافی و تأسیسات ۶ شهرک صنعتی استان متحمل خسارت از ناحیه سیل اخیر شده اند و بر اثر این حادثه، میزان ۱۱۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی مازندران خسارت وارد شد.

وی در ادامه به حضور کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت از همان دقایق اولیه وقوع سیل در مناطق حادثه دیده خبر داد و گفت: ارسال ده‌ها تن کمک‌های فوریت دار نظیر آب معدنی، نان و مواد غذایی، توزیع گسترده اقلام تنظیم بازاری نظیر گوشت قرمز، مرغ، شکر، ارسال محموله‌های مصالح ساختمانی (سنگ شکسته، شن و ماسه) گوشه‌ای از اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: در طی این مدت با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات معادن محورهای اصلی و فرعی که دچار خسارت شده بازگشایی و برای لایروبی و خروج آب از معابر و مناطق روستایی استفاده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان با اشاره به اعزام تیم‌های رایگان خدماتی جهت تعمیرات لوازم خانگی منازل به مناطق سیل زده تصریح کرد: درکنار کمک به مردم سیل زده مازندران چندین محموله مواد غذایی و مصالح ساختمانی به استان گلستان و اعزام یک کامیون حاوی ۳۰ هزار عدد کیسه برای استفاده در دیواره‌های مهار سیل به استان خوزستان نیز ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز