خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی استان قزوین مطرح کرد:

رونق تولید با نزدیک شدن دیدگاه های دولت و بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۶۷

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: یکی از نکات مهم نزدیک شدن دیدگاه‌های مقامات دولتی به دیدگاههای بخش خصوصی است که این امر نوید بخش روزهای خوبی است که زبان مشترکی بین بخش خصوصی و دولت است و این وظیفه اتاق است که از فرصت و پتانسیل ایجاد شده جهت رونق تولید نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در بازدید عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و هیات اقتصادی همراه وی از اتاق بازرگانی بیان کرد: هیات نمایندگان و اعضای اتحایه صادرکنندگان از فعالین بخش خوصی تشکیل شده است و امروز با توجه به شرایط خاص کشور، همه به صورت جهادی پا به این عرصه گذاشتند تا بتوانند بخشی از مشکلات را مرتفع کنند.

وی گفت: باور ما براین است که در کنار هر تهدیدی فرصتهای بسیاری است و در همین راستا شاهد اعتماد بنفس بالای فعالین اقتصادی هستیم که به این باور رسیده اند که با پشتکار می توانند مشکلات بخش تولید را رفع کنند.

بخشنده افزود: یکی از نکات مهم نزدیک شدن دیدگاه‌های مقامات دولتی به دیدگاه‌های بخش خصوصی است که این امر نوید بخش روزهای خوبی است که زبان مشترکی بین بخش خصوصی و دولت است و این وظیفه اتاق است که از فرصت و پتانسیل ایجاد شده جهت رونق تولید نهایت استفاده را ببرد.

وی گفت: ما باور داریم که در شرایط سخت کنونی جز ایرانی نمی‌تواند به ایران کمک کند و در مقابل تحریم ها و تهدیدات موجود بایستد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز