خبرگزاری کار ایران

چرخساز خبر داد:

کمک های ارسالی جمعیت هلال‌احمر استان البرز به مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۷۴

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز از جمع آوری و واریز مبلغ بالغ بر ۶۳۰ میلیون ریال وجه نقد از طریق حساب‌های متمرکز جمعیت، صندوق های جمع آوری کمک های نقدی و دستگاه های POS در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا ناصر چرخساز درباره کمک‌های نقدی و غیرنقدی ارسالی به استان های سیل زده کشور اظهار داشت: از آغاز فراخوان تا کنون علاوه بر جمع آوری مبلغ ۶۳۰ میلیون ریال وجه نقد، چندین محموله امدادی توسط جمعیت هلال احمر استان البرز شامل ۲۲۲ دستگاه چادر مسافرتی و ۳۰۰ پتو به استان های لرستان و خوزستان ارسال شده است.

چرخساز از دوازده قلم مواد غذایی ارسال شده، به ۴۲۴۸ بطری آب معدنی و ۱۴۶۴۰ قوطی کنسروجات و کمپوت و ۴۳۵۶ بسته (ماکارونی، رشته و غذاهای آماده) و همچنین مواد شوینده و بهداشتی به میزان ۷۲۶ کارتن مایع دستشویی، ۴۷۹ لیتر مایع ظرفشویی، ۸۴ کارتن پودر رختشویی و ۳۲۰ بسته دستمال کاغذی اشاره کرد و گفت: از سایر اقلام ارسالی، ۳۲۰ بسته پوشاک نوزاد، ۳۰۱ قوطی شیرخشک، ۱۲۰ پارو و بیل، ۴۷ عدد فرغون و ۶۶۰ لیتر سم شستشوی دام و... است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: همشهریان عزیز می‌توانند برای استمرار این کمک ها به مناطق سیل زده، کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر در تمامی بانکها و همچنین کد دستوری #۱۲۰ *۷۸۰* و شماره کارت های  ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه واریز کنند.

چرخساز استفاده از اپلیکیشن‌ها را نیز، از جمله روش‌های همیاری نام برد و گفت: از طریق گزینه نیکوکاری "اپلیکیشن آپ" و گزینه دریافت کمک های نقدی مردمی به سیل زدگان در "نرم افزار سکه"، کمکهای مردمی برای سیل زدگان به حساب جمعیت هلال‌احمر واریز می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز