خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی بابل اعلام کرد:

خسارت 95 میلیاردی سیل به بخش کشاورزی بابل

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۷۷۳

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: بارندگی و سیل اخیر 95 میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف کشاورزی این شهرستان وارد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سیداحمد طاهری گفت: بارندگی و سیل اخیر 95 میلیارد و 82 میلیون ریال خسارت به بخش های مختلف کشاورزی شهرستان بابل وارد کرد.

وی با بیان اینکه خسارت وارده در بخش زراعت  و باغبانی این شهرستان، سه میلیارد و 747 میلیون ریال بود، افزود: در زراعت برنج 13 هزار و 551 هکتار از مزارع این شهرستان به ارزش دو میلیارد و 607 میلیون ریال و مرکبات بابل 540 میلیون ریال خسارت دید.

به گفته وی خسارت وارده در بخش  دام و طیور این شهرستان یک میلیارد و 235 میلیون ریال، شامل 60 میلیون ریال به چهار راس دام سبک، 600 میلیون ریال به 600 قطعه مرغ و 575 میلیون ریال به 230 کلنی زنبور عسل بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به اینکه وضعیت خسارات بارندگی و سیل اخیر به منابع آب، خاک و امور زیربنایی بخش کشاورزی این شهرستان، 90 میلیارد و 100 میلیون ریال بود، تصریح کرد: خسارت در زمینه تجهیز آبیاری تحت فشار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، شبکه انتقال آب 40 میلیارد ریال، جاده بین مزارع 15 میلیارد ریال، ساختمان و تاسیسات دو میلیارد و 10 میلیون ریال و سایر موارد 25 میلیارد و 600 میلیون بوده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز