خبرگزاری کار ایران

نخعی مطرح کرد:

دیدار با خانواده‌های تحت حمایت از برنامه‌های اولویت دار بنیاد شهید در سال 98

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۵۵

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن گفت: یکی از برنامه های اولویت دار بنیاد شهید در سال جاری دیدار با خانواده های تحت حمایت این اداره است.

علی نخعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: برنامه ریزی شده است تا پایان امسال حداقل بیش از 90 درصد جامعه هدف را با حضور مسئولان مورد بازدید قرار دهیم.

وی افزود: متاسفانه بردسکن در اجرای طرح ساماندهی مزار شهدا نسبت به برخی از شهرستان ها استان عقب تر است و با گذشت 40 سال از انقلاب هنوز 27 گلزار شهدای شهرستان بردسکن طرح ساماندهی آن اجرا نشده است.

وی  اظهارداشت: از مجموع  257 مزار شهید در شهرستان تاکنون  176 مورد آن ساماندهی شده است و هنوز برخی از مزارهای تک، دو و سه شهید شهرستان ساماندهی آن انجام نشده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن با بیان اینکه شهرستان بردسکن بیش از 700 جانباز دارد گفت: هزینه درمان برای تمامی جانبازان و افراد تحت تکفل رایگان است و به تمامی جانبازان بالای 25 درصد شهرستان که متقاضی وام مسکن بوده اند پرداخت شده است. 

نخعی از برنامه های سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده 3 جانباز در قالب طرح سپاس، غبارروبی بقعه متبرکه امامزاده سید طاهر حسینی با حضور جانبازان، مراسم جشن و سرور با حضور جانبازان و خانواده های آنها در محل اردوگاه شهید بهاری، برگزاری چندین برنامه ورزشی از مهم ترین برنامه هایی است که برای جانبازان تدراک دیده شده است.

وی همچنین گفت: درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  برگزاری یادواره های شهدا در مناسبت های مختلف درطول به ویژه برگزاری یادواره شهدا با محوریت دانش آموزان در مدارس با همکاری سپاه و آموزش و پرورش از دیگر برنامه های بنیاد شهید در سال جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز