خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حج و زیارت مازندران خبرداد:

سرگردانی ۳۰۰ زائر مازندرانی با ویزای جعلی در مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۸۹

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ۳۰۰ نفر از زائران مازندرانی با ویزای جعلی در مرز مهران سرگردان شدند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل حج و زیارت مازندران اظهار کرد: روز گذشته ۳۰۰ نفر از زائران مازندرانی در مرز مهران سرگردان شدند.
 
سیدحبیب‌الله ساداتی افزود: دلیل سرگردانی زائران مازندران اعزام با ویزای جعلی توسط کاروان غیرمجاز بوده است.
 
وی بیان کرد: این مورد نخستین‌بار نبوده زائران بسیاری سرگردان شدند و حتی برخی هنوز باوجود اینکه هزینه سفر را پرداخت کردند هنوز اعزام نشدند که ضرورت دارد زائران هوشیار باشند.
 
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به تشکیل ۱۰۰ پرونده در محاکم قضایی استان، تصریح کرد: با وجود تشکیل پرونده در دستگاه قضایی و همچنین اعلام اسامی کاروان‌های غیرمجاز از سوی حج و زیارت باز هم این کاروان‌ها از هر ترفندی برای فریب زائران بهره می‌گیرند.
 
این مسئول بیان کرد: مهم‌ترین موضوع هوشیاری زائران است که اگر به اخبار و اطلاعیه‌های حج و زیارت توجه کنند با مشکلات این چنینی مواجه نخواهند شد.
 
 این نخستین بار نیست که زائران سرپا شوق زیارت به‌دلیل ثبت‌نام در کاروان‌های غیرمجاز سرگردان شده و با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که لازم است تمهیدات لازم برای برخورد با این معضل برای همیشه اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز