خبرگزاری کار ایران

وزیر امور اروپای رومانی:

باید درک کنیم که چرا بریتانیا می‌خواهد بیشتر در اتحادیه اروپا بماند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۵۷

وزیر امور اروپای رومانی گفت بریتانیا باید به اتحادیه اروپا توضیح دهد که چگونه می‌خواهد از افزایش مهلت برای خروج از این اتحادیه بهره بگیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «جورج کیامبا» وزیر امور اروپای رومانی امروز -سه‌شنبه- گفت که بریتانیا باید به اتحادیه اروپا توضیح دهد که چگونه می‌خواهد از افزایش مهلت برای خروج از این اتحادیه بهره بگیرد. 

کیامبا که اکنون ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را در اختیار دارد، در جمع خبرنگاران گفت که این اتحادیه از آمادگی بریتانیا برای سازماندهی انتخابات پارلمان اروپا در ماه می استقبال می‌کند، اما این به تنهایی برای دادن وقت کافی به لندن کافی نیست. 

وی گفت: «ما از این‌که بریتانیا نسبت به برگزاری انتخابات پارلمانی اروپا در کشور خود تعهد نشان داده استقبال می‌کنیم. این یکی از شروط تمدید مهلت خروج از اتحادیه اروپا بود.»

کیامبا در ادامه گفت: «این اما کافی نیست... باید درک کنیم که چرا بریتانیا می‌خواهد بیشتر در اتحادیه اروپا بماند. باید در این زمینه به دیدگاهی برسیم.»

وی افزود: «ما در همان وضعیتی هستیم که چند هفته پیش بودیم. نمی‌توان بدون برنامه مدام درباره یک موضوع گفت‌وگو کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز