خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر رشت:

دولت آمریکا از نام سپاه هراس دارد/ انزاجار ملت از آمریکا بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۰۹

سخنگوی‌شورای شهر رشت‌گفت: دولت خبیث آمریکا و در راس آنان ترامپ معلوم الحال به واسطه هراسی که از نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارد سپاه را تروریست معرفی کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با تبریک سوم شعبان مصادف با فرخنده میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همواره در تمامی شرایط یاور و همراه ملت ایران بوده است، اظهار کرد: نام سردار سلیمانی و دیگر فرماندهان سپاه موجب هراس ترامپ ملعون بوده و وی با این اقدام ابلهانه قصد خوش خدمتی به رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل را دارد.

وی با بیان اینکه خباثت دولت آمریکا به همگان ثابت شده است، تصریح کرد: در شرایطی که سیلاب‌های اخیر موجب بروز مشکلات فراوانی در برخی از نقاط ایران اسلامی شده، ترامپ و دولتمردان مزدورش نسبت به تحریم حساب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده و با این عمل نهایت کینه و دشمنی خود را نسبت به ملت ایران به نمایش گذاشتند.
 
شیرزاد با تاکید بر اینکه کلمه تروریست برازنده دولت معلوم الحال آمریکا و نظامیان آن کشور است بیان کرد: رشادت، غیرت، مردمداری، نوع دوستی نیروهای سپاه هم در داخل کشور و هم در کشورهایی از جمله سوریه، عراق، لبنان و غیره زبانزد بوده و با اراجیف ترامپ دیوانه و دیگر همدستانش خدشه ای به این مهم وارد نمی شود.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به سخنان امام راحل درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این سخن امام (ره) بیانگر اهمیت و جایگاه ویژه پاسداران سپاه است.
 
شیرزاد با بیان اینکه اقدامات دولت آمریکا موجب انزجار بیشتر ملت ایران اسلامی و دیگر کشورهای آزاده جهان از آنان است تصریح کرد: ضمن محکومیت این اقدام دولت مستکبر آمریکا اعلام می کنیم پاسداران جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی، ظلم ستیزی و رشادت ملت ایران بوده و به هیچ فرد، گروه و یا دولتی اجازه نخواهیم داد نسبت به فرزندان این آب و خاک جسارت کرده و به یاوه گویی بپردازد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز