خبرگزاری کار ایران

مقایسه عملکرد منشا و بودیمیر در استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۰۸

مهاجم کروات پرسپولیس برتری خفیفی نسبت به گادوین منشا دارد.

به گزارش ایلنا، با باز شدن اولین پنجره  نقل و انتقالاتی  پس از محرومیت ، برانکو در نیم فصل قید گادوین منشا را زد و عذر مهاجم نیجریه‌اش را خواست تا ماریو بودیمیر مهاجم کروات را جانشین او کند.منشا هم مسیر باشگاه رقیب را در پیش گرفت و آبی پوش شد. هر 2 مهاجم خارجی از ابتدای نیم فصل برای سرخابی‌ها به میدان رفتند. تا امروز منشا 10 بازی و بودیمیر 9 بازی برای استقلال و پرسپولیس انجام داده‌اند که بر اساس آمار و اعداد، مهاجم کروات کارنامه بهتری داشته و برتری خفیفی نسبت به منشا دارد.

منشا هر 225 دقیقه

گادوین منشا  نیجریه‌ای تا امروز در 8 بازی لیگ و 2 بازی لیگ قهرمانان برای آبی پوشان به میدان رفته است. از این تعداد بازی او فقط 23 بار 90 دقیقه کامل بازی کرده در سایر مسابقات یا تعویض شده یا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. در مجموع منشا 675 دقیقه با پیراهن استقلال بازی کرده که یک گل و 2 پاس گل در کارنامه‌اش دیده می‌شود. به عبارت دیگر هر 225 دقیقه یک گل زده یا پاس گل داده است.

بودیمیر هر 192 دقیقه

ماریو بودیمیر کروات تا امروز 9 بازی برای پرسپولیس انجام داده است. او هم مانند بودیمیر فقط 2 بازی 90 دقیقه و کامل انجام داده و در سایر بازیها تعویض شده یا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. او در مجموع 575 دقیقه با پیراهن پرسپولیس انجام داده که حاصلش 1 گل، یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی است که البته منجر به گل نشد. در مجموع این مهاجم خارجی هر 192 دقیقه گل زده یا پاس گل داده است. اگر پنالتی  گرفته شده توسط بودیمیر هم حساب کنیم او هر 144 دقیقه یک حرکت موثر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز