خبرگزاری کار ایران

آبی‌ترین تیم آسیا علیه طلسم ۹۸

استقلال 2 - الهلال یک / آسیا تخصص ماست

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۱۳۴

بازی بین دو تیم مطرح قاره آسیا که با رنگ آبی شناخته شده هستند در برهه‌ای حساس با برتری دو بر یک شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، استقلال پس از کسب یک امتیاز از دو بازی مهم در لیگ ایران در خاک دوحه برای بازی حساس و سرنوشت ساز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستانی به میدان رفت که شرایط مشابهی همانند نماینده کشورمان داشت. آبی پوشان که بازی را هجومی آغاز کرده بودند در نیمه نخست دو مرتبه دروازه حریف را باز کردند و در نیمه دوم یک گل دریافت کردند تا در نهایت سه امتیاز حساس این مسابقه را دریافت کنند و پس از چند روز سخت نفس راحتی بکشند.

گزارش و حواشی کامل این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

ورزشگاه حمد بن خلیفه / هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا / 19 فروردین 1398

داوران: کریستوفر جیمز بث - آنتوان سوتین - اشلی وارویک - داور چهارم: محمد زیاد

اخطار:

کارت زرد: علی کریمی(19)، محمد دانشگر(50)، فرشید اسماعیلی(56) و میلاد زکی پور(4+90) از استقلال / علی البلیهی(30) از الهلال

 

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید نورافکن، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(آرمین سهرابیان، 1+90)، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، اسماعیل گونکالوس(گادوین منشا، 88)

استقلال 2 - الهلال یک / آسیا تخصص ماست

ترکیب الهلال

عبدالله معیوف، محمد البریک، محمد جحفلی، علی ال بلیهی، حسن کادیش، دیگنک(ناصیر الدوسری، 61)، شلهوب، ادواردو، هتان(یاسر الشهرانی، 65)، گومیس و جووینکو(نواف العابد، 69)

 

شرح گل

استقلال یک - الهلال صفر / علی کریمی، دقیقه 5: ارسال بی نقص پاتوسی روی دروازه الهلال فرصت مناسبی بود تا کریمی بین دو مدافع با وجود واکنش سنگربان حریف با ضربه سری محکم استقلال را پیش بیندازد.

استقلال 2 - الهلال یک / آسیا تخصص ماست

استقلال 2 - الهلال صفر / پژمان منتظری، دقیقه 30: با سانتر بلند به محوطه الهلال دانشگر با یک ضربه سر روی تیر دوم دروازه حریف فرصت گلزنی را ایجاد کرد و منتظری با یک ضربه سر دیگر دومین گل آبی پوشان در این بازی را به ثمر رساند.

استقلال 2 - الهلال یک / آسیا تخصص ماست

استقلال 2 - الهلال یک / بافتیمی گومیس، دقیقه 71: اشتباه میلاد زکی پور روی کنترل توپ در محوطه جریمه استقلال توپ را به گومیس واگذار کرد و او به راحتی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

 

دقایق حساس و حواشی مسابقه:

در نهایت این مسابقه حساس با برتری دو بر یک آبی پوشان ایرانی به پایان رسید

دقیقه 85: برخورد البهیلی و حسینی روی سانتر به سمت دروازه استقلال موجب آسیب دیدگی جزئی سنگربان استقلال شد که با مداوا در زمین مسابقه به بازی بازگشت.

دقیقه 80: زکی پور که قصد داشت سانتر مستقیم به سمت دروازه را دفع کند با اثرگذاری روی توپ موجب تغییر مسیر آن شد که با شیرجه مناسب حسینی این موقعیت به گل تبدیل نشد.

دقیقه 65: یاسر الشهرانی بلافاصله پس از ورود به زمین مسابقه با شوتی محکم قصد ایجاد خطر روی دروازه استقلال داشت با واکنش به موقع مدافعان بی ثمر بود.

* بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال بانوان ایران که برای شرکت در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 در دوحه حضور دارند و فردا بازی حساسی مقابل چین تایپه دارند، با حضور در ورزشگاه این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

دقیقه 57: جووینکو در این دقیقه فرصت داشت تا از روی ضربه ایستگاهی اختلاف را برای الهلال کم کند که شوت او دقت لازم را نداشت و بی ثمر به اوت رفت.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی کایو با اختلاف از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 50: شوت جووینکو در چند قدمی دروازه استقلال با سیو استثنایی حسینی دفع شد و راهی به دروازه استقلال نداشت.

نیمه نخست این بازی با برتری دو بر صفر آبی پوشان به پایان رسید

استقلال 2 - الهلال یک / آسیا تخصص ماست

دقیقه 43: جووینکو با کنترل مناسب توپ برابر مدافع استقلال سعی داشت با ضربه‌ای محکم شانسش برای گلزنی را امتحان کند که توپ با فاصله کم از بالای دستان حسینی به اوت رفت.

دقیقه 41: شوت محکم هتان با تکل به موقع فرشید اسماعیلی تغییر مسیر داد و در حالیکه حسینی آماده دریافت آن بود به کرنر رفت.

دقیقه 40: نفوذ خسرو حیدری از سمت چپ خط دفاعی حریف فرصت مناسبی برای زمینه سازی سومین گل به الهلال بود گه ارسال آرام او به راحتی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه 36: در پی ارسال‌های متدوامی که آبی‌ها روی دروازه نماینده عربستان داشتند در این دقیقه علی کریمی شانس مناسبی برای به ثمر رساندن دومین گل در این بازی داشت که ضربه سر او دقت کافی نداشت و توپ به اوت رفت.

دقیقه 29: دفع ناقصی که از سوی بازیکنان استقلال صورت گرفته بود با شوت محکم دجینیک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 23: ضربه زمینی هتان چسبیده به محوطه هجدهم قدم استقلال با فاصله کم از کنار تیرک عمودی به اوت رفت.

دقیقه 20: خروج به موقع حسینی روی کرنر خطرناک الهلال مانع از سرزنی مهاجمان حریف شد و توپ توسط مدافعان دور شد.

دقیقه 8: ضربه محکم علی کریمی از پشت محوطه جریمه الهلال با فاصله زیاد راهی اوت شد.

دقیقه 4: هتان از الهلال که قصد داشت مانع از توپ گیری پاتوسی شود از خط عرضی زمین عبور کرد و به کمک داور مسابقه برخورد کرد تا وی به زمین بیفتد.

دقیقه 1: ارسال خطرناک پاتوسی در همین ابتدای مسابقه سبب شد تا ایسما با یک ضربه سر شانس گلزنی‌اش را امتجان کند اما ضربه او در چارچوب جای نداشت و راهی اوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز