خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفا خوزستان:

با تمام توان برای حل مشکل پس زدگی فاضلاب اهواز تلاش می کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۴۰

مدیر عامل آبفا خوزستان ضمن عذر خواهی از مردم شریف اهواز، گفت: با تمام توان برای حل مشکل پس زدگی فاضلاب اهواز تلاش می کنیم، من به دلیل مشکلاتی که برای مردم شریف اهواز به وجود آمده از مردم غیور و شریف اهواز عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، صادق حقیقی پور اظهار داشت: ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی مشکل پس زدگی فاضلاب در شهر اهواز  برطرف می شود، من به دلیل مشکلاتی که برای مردم شریف اهواز به وجود آمده از مردم غیور و شریف اهواز عذرخواهی می کنم.

وی افزود: پس زدگی فاضلاب ناشی از افزایش دبی کارون و همچنین فرسودگی شبکه در اهواز طی روزهای اخیر بود که با تلاش شبانه روزی  شرکت آب و فاصلاب خوزستان و اهواز و اجرای چند طرح عملیاتی  به زودی شاهد مهار پس زدگی فاضلاب و آبگرفتگی های ایجاد شده در شهر اهواز می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان بیان کرد: علی رغم سیلاب بسیار شدیدی که در حوضه های کرخه و دز رخ داد، خوشبختانه می توانیم بگوییم که اکنون هیچ شهری در سطح استان مشکلی از لحاظ تامین آب شرب ندارد و  فقط شهر گوریه تاحدودی دچار مشکل شده بود که با اقدامات صورت گرفته مشکل تامین آب در این شهر نیز مرتفع شد.

حقیقی پور با اشاره به مناطق پس زدگی فاضلاب در شهر اهواز تصریح کرد: مناطق پردیس، کوی مهدیس، گلفام و بخش های جنوبی اهواز از نقاظی هستند که طی روزهای اخیر از لحاظ پس زدگی فاضلاب دچار بیشترین مشکلات بودند که این وضعیت بر اثر ریزش خط 1000 میلیمتری فاضلاب اهواز اتفاق افتاده بود.

مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: نقاط آسیب پذیر شهر اهواز از لحاظ پس زدگی فاضلاب شناسایی شدند که بیش از 80 درصد مشکلات فاضلاب شهر اهواز در پنج نقطه اصلی متمرکز شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به برطرف کردن مشکل فاضلاب در منطقه پردیس خاطرنشان کرد: با تمام توان برای حل مشکل پس زدگی فاضلاب اهواز تلاش می کنیم و مشکل پس زدگی فاضلاب در  منطقه پردیس بزودی برطرف می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز