خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان:

مخزن ۸ هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ رامشیر وارد مدار بهره برداری شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۵۱

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: مخزن ذخیره 8 هزار متر مکعبی آب و تأسیسات ایستگاه پمپاژ و سیستم گندزدایی آب شهری رامشیر وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صادق حقیقی پور اظهار داشت : مخزن ذخیره 8 هزار متر مکعبی آب و تأسیسات ایستگاه پمپاژ و سیستم گندزدایی آب شهری رامشیر وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: در این پروژه یک ایستگاه پمپاژ  با ظرفیت 14 هزار متر مکعب در شبانه روز، سیستم گندزدایی 250 لیتر بر ثانیه و توان پمپ های سانتریفیوژ معادل 75 کیلووات با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال احداث و بهره برداری شد.

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به اهداف این پروژه بیان کرد:  افزایش میزان ذخیره آب شرب به میزان 8 هزار متر مکعب و همچنین پایدار سازی شبکه توزیع آب شرب شهرستان رامشیر را از اهداف این پروژه عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان با اشاره به زمان اجرایی پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه توسط سازمان آب و برق خوزستان از سال 92 آغاز شده بود که در سال 96 به پایان رسید، تا امسال ما بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم این شهر ارائه کنیم .

مدیر عامل آبفا خوزستان به مجهز بودن سیستم های کنترل و هدایت این پروژه اشاره کرد و گفت : این تأسیسات مجهز به مدرن ترین امکانات و سیستم های کنترل و هدایت و بهره برداری است و با راه اندازی آن شاهد افزایش 100 درصدی ظرفیت ذخیره ، آبگیری و پایداری هر چه بیشتر آب این شهر خصوصاً در تابستان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز