خبرگزاری کار ایران

توضیحات کادر پزشکی درباره مصدومان تیم ملی فوتبال بانوان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۹۶

کادر پزشکی تیم ملی فوتبال بانوان تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بازیکنان با سلامت کامل در آخرین دیدار از مرحله دوم انتخابی مسابقات المپیک 2020 مقابل چین تایپه به میدان بروند.

به گزارش ایلنا، فریناز فهیمی پور، پزشک تیم ملی فوتبال بانوان درخصوص وضعیت ملی پوشان بانوان ایران پیش از دیدار برابر چین تایپه گفت: در حال حاضر به طور کلی بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند. سه بازیکنان مصدوم هستند، یکی در بازی برابر فلسطین دچار ضرب دیدگی و کوفتگی شدید از ناحیه ساق پا شد،  یکی دیگر از بازیکنان در تمرینات قبل از مسابقه دچار ضربه و پیچ خوردگی پا شد و دیگر بازیکن مصدوم دچار کشیدگی درجه یک عضلات داخلی ران شده است. کادر پزشکی تلاش می کند تا با کارهای بازتوانی، اقدامات اولیه درمانی، روند درمانی مناسبی را داشته باشند که به احتمال زیاد به جز بازیکنی که کوفتگی شدید از ناحیه ساق پا را دارد، مابقی بازیکنان در شرایط مناسبی هستند.

وی افزود: به غیر از نفرات فوق تمامی بازیکنان از وضعیت سلامت کامل برخوردار بوده و روند بازتوانی برخی از بازیکنان که آسیب های غیر جدی و از گذشته داشته اند نیز ادامه دارد. به طور کلی در این تورنمنت حساس، آسیب دیدگی بسیار جدی نداشتیم . وضعیت تغذیه بازیکنان مناسب است و برای ریکاوری از مکمل های مجاز استفاده می کنیم تا بازیکنان برای مسابقه فردا با آمادگی کامل به مصاف رقیب خود بروند.

مریم حجازی، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال بانوان درباره وضعیت ملی پوشان گفت: تیم بزرگسالان پس از گذراندن 30 جلسه تمرین و انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در تهران و دو بازی رسمی در قطر در شرایط مناسبی قرار دارد.  بازیکنان برای رفع بهبودی خود در کنار کار پزشکی تلاش می کنند تا در دیدار نهایی با آمادگی ماکل حضور داشته باشند.

وی افزود: روند ریکاوری و بازتوانی بازیکنان همچنان ادامه دارد و با انجام فعالیتهای فیزیوتراپی، الکتروتراپی، درمان های دستی، تمرین درمانی و سایر درمان های موثر کمک می کنیم تا بازیکنان از نظر عدم توانایی در مسابقه مشکل نداشته باشند. هدفمان این است که مصدومیت بازیکنان را به حداقل و آمادگیشان را به حداکثر برسانیم و با استفاده از امکانات هتل مانند سال بدنسازی و تجهیزات بازتوانی شرایطی را ایجاد کنیم تا بازیکنان در مسیر بازتوانی کمبودی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز