خبرگزاری کار ایران

آزمون: دیدار با چین‌تایپه حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۲۵

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بازی با چین‌تایپه برای ما حکم فینال را دارد و امیدوارم بتوانیم سربلند شویم.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در هر بازی شرایط خاص خودمان را داشتیم. در بازی اول با ناباوری نتوانستیم پیروز شویم. اولین هدفمان در بازی برابر فیلیپین نمایش بازی خوب و استفاده از موقعیت ها بود که متاسفانه بازیکنان رقابت بسیار جذاب و خوبی را به نمایش گذاشتند اما نتیجه لازم را کسب نکردیم.

وی ادامه داد: بازی فلسطین را آنالیز کرده بودیم، برنامه ریزی دقیقی داشتیم و با برنامه تاکتیکی که به بازیکنان اعلام کردیم توانستیم شاهد نتیجه دلخواهمان باشیم. کادر فنی به خوبی توانست به بازیکنان وظیفه هایشان را در پست ها اعلام کند و در نهایت با گل زود هنگام توانستیم بازی را در دست بگیریم.

آزمون در ادامه گفت: هدفمان به ثمر رساندن گل های بیشتر بود تا از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را در بهترین شرایط نگاه داریم و گل آوراژ تیم را بالا ببریم.تیم فلسطین تیم خوب و سازماندهی شده ای بود . با 5 دفاع، 4هافبک و یک فوروارد بازی را شروع کرد و سعیشان بر این بود که فشرده بازی کنند و اجازه ندهند که وارد زمین حریف شویم اما در این بازی با هدف و انگیزه بالا به میدان رفتیم و همه بازیکنان با تمام تلاش برای پیروزی به مصاف حریف رفتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: با توجه به روند بازی که پیش می رفت تیم ایران بهتر از قبل ظاهر شد و خیلی از موقعیت هایمان گل نشد. در بازی آخر برابر چین تایپه و با توجه به نتیجه ای که مقابل فیلیپین گرفت، مصصم است تا بهترین نتیجه را بگیرد. ما نیز با توجه به شرایطی که داریم و اگر این تیم را شکست دهیم از گروه خود صعود می کنیم. این بازی برای ما حکم فینال را دارد و امیدوارم بتوانیم سربلند شویم. در پایان انتخاب مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال را به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تبریک می گویم و امیدوارم حمایتهای ایشان بیش از پیش از ورزش بانوان ادامه دار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز