خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

سر مردم کلاه گذاشتند، وزرا به خوزستان نرفتند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۱۳

نماینده مردم شاهین شهر عنوان کرد: دولت در خصوص عدم حضور وزرا در مجلس کلاه بر سر ما گذاشت و وزرا نیز به خوزستان نرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در  تذکری، گفت: سوال بنده از هیئت رئیسه و ریاست جلسه این است که چرا اجازه می‌دهید کلاه بر سر مجلس برود؟ آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور نامه‌ای به مجلس نوشت که وزرای راه و شهرسازی، نیرو و کشور در مناطق سیل زده حضور دارند و به همین دلیل نمی‌توانند در جلسه مجلس برای بررسی مناطق سیل زده حضور یابند.

وی افزود: الان کاشف به عمل آمده است که وزرا در مناطق سیل زده نیز حضور نیافتند. چرا اجازه می‌دهید کلاه بر سر مجلس بگذارند. این به معنای کلاه گذاشتن سر ملت و بازی کردن با ملت است. ملتی که در مناطق سیل زده دچار مشکلات اساسی هستند.

نماینده مردم شاهین شهر  با بیان اینکه در درجه اول، مسئولیت این کار بر عهده رئیس و هیئت رئیسه مجلس است، گفت: باید به  این موضوع رسیدگی شود، اگر وزرا نیز حضور نداشتند باید رئیس جمهور و معاونین او در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یافتند. آیا حضور سه ساعته در مجلس برای وی مشکلی ایجاد می‌کرد؟

وی افزود: آیا حضور چند ساعته در مجلس مهم بود یا حضور آقایان در قشم آن‌هم برای گذراندن تعطیلات؟ این نوع  رفتار آغاز روند جدید در روابط دولت و مجلس است. شما نباید اجازه دهید که این روند آغاز شود.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از تذکرات خود، گفت: به داد زاینده رود برسید. در حالی که هزار و ۹۷۵ میلی متر باران در منطقه مشترک زاینده رود آمده است. آب به سمت زاینده رود نیامده است.

حاجی دلیگانی با طرح این سوال «چرا نگذاشته‌اند سد تونل سوم اجرایی شود؟»، گفت: چرا اجازه ندادند سد بهشت آباد احداث شود. اگر احداث شده بود سیل به سمت لرستان و خوزستان نمی‌رفت.

در ادامه، علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت گفت: تعبیر کلاه گذاشتن بر سر مجلس تعبیر خوبی نیست. نباید زود قضاوت کنیم. اجازه دهید دولت توضیح دهد و سپس قضاوت کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: با توجه به اطلاعاتی که ما امروز داریم، وزرا به خوزستان نرفته‌اند. به ما گفته شده بود به دلیل حضور در خوزستان وزرای نیرو، راه و کشور در مجلس حضور نخواهند یافت. بالاخره جلسه‌ای در مجلس تشکیل شده و ما منتظر توضیحات دولت هستیم تا تصمیم مقتضی را اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز