خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان نماد همسویی دولت و مجلس است/ رای اعتماد بالای مجلس به گزینه وزارت اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۵۰

بهروز نعمتی گفت: انتخاب کرباسچیان نماد همکاری و همسو بودن مجلس و دولت است و من فکر می‌کنم ایشان رای بالایی از مجلس اخذ کنند.

بهروز نعمتی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با آخرین وضعیت رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به تیم اقتصادی دولت  گفت: مجلس نهایت همدلی و همراهی را چه در دوره قبل و چه در این دوره با دولت داشته است اما در بحث کابینه این حق برای نمایندگان محفوظ استکه طبق حجت شرعی و وظیفه قانونی خود رای بدهند.

بهروز نعمتی ادامه داد: حتی اگر وزیری رای نیاورد نباید این برداشت ایجاد شود که مجلس مخالف روحانی است. به هر حال قوه مقننه، جایگاه مستقلی دارد و نظرات خودش را بیان می کند. آقای روحانی هم قطعا توقع ندارند که مجلس به هر آنچه انتظار دارد عمل کند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: نگاه و دغدغه‌های جدی مجلس همانطور که آقای لاریجانی در اولین جلسه علنی سال 96 بیان کردند 20 ابر اولویت است که بیش از نیمی از آنها اقتصادی و معیشتی است. وزرای اقتصادی معرفی شده باید در جهت رفع دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در پایان گفت: یکی از همین وزرا کرباسچیان است که از لحاظ دانش روز و شناخت ظرفیت‌های اقتصاد کشور بی‌شک از بهترین‌ها در کشور است. انتخاب کرباسچیان نماد همکاری و همسو بودن مجلس و دولت است و من فکر می‌کنم ایشان رای اعتماد بالایی از مجلس اخذ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز