خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در گیلان عنوان کرد:

نخبه‌یابی و کشف نیروهای مستعد از مهم‌ترین وظایف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۷۵

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نخبه یابی و کشف نیروهای مستعد یکی مهم‌ترین وظایف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی است، گفت: مدیران آینده نظام را در همین سلسله دانش‌آموزی بیابید و یک سامانه نخبه یابی و سالم یابی ایجاد کنید.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار نوروزی با مسؤولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان با بیان اینکه شما خُلَّص دانش آموزان استان هستید، اظهار کرد: مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان باید به دانش روز مسلح شوند.

وی با بیان اینکه باید برای خُلَّص شدن دانش آموزان دارای سه خصلت باشید گفت: اولین خصلتی که می‌بایست در خود نهادینه کنید آشنایی با مسائل و دانش روز است تا بتوانید به‌وسیله آن با عقاید و گرایش‌های تمام دنیا آشنا شده و آگاه به علوم وارداتی باشید.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تقوا را دومین خصلت موردنیاز برای افرادی که در راستای امور فرهنگی گام برمی‌دارند، دانست و افزود: شما به‌عنوان الگو و تدبیر کنندگان بخش مهمی از بدنه آموزش‌وپرورش هستید، لذا می‌بایست از سلامت معنوی برخوردار بوده و آدم‌هایی با این خصلت بپرورانید.

وی با بیان اینکه سومین خصلت موردنیاز برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان روابط عمومی سالم است گفت: جامعه مخاطبین شما افرادی اهل علم و دانشمند هستند که روابط سالم می‌تواند موجب جذب این افراد شود.

فلاحتی با اشاره به روایت اهل‌بیت (ع) در باب اهمیت برخورد با روی گشاده، گفت: اولین برخورد با مخاطب سازنده و زمینه ارتباط‌های بعدی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان دوران نوجوانی را از مهم‌ترین دوران جذب و مجذوب عنوان کرد و افزود: دوره نوجوانی، دوره‌ای است پر از احساسات که همسالان در آن همدیگر را درک می‌کنند و زمانی است که شخص هم باور می‌کند و هم می‌باوراند.

وی نخبه یابی و کشف نیروهای مستعد را یکی دیگر از وظایف اتحادیه عنوان کرد و گفت: مدیران آینده نظام را در همین سلسله دانش‌آموزی بیابید و یک سامانه نخبه یابی و سالم یابی ایجاد کنید.

فلاحتی علم بالا، دانش مدیریت، سلامت معنوی و انقلابی بودن را از ویژگی‌های یک نیروی مستعد برشمرد و افزود: در لایه‌های مختلف دانش‌آموزی ورود کرده و در یک فضای آرام و بدون غوغا سالاری و هیاهو باتدبیر و تعقل به کار فرهنگی بپردازید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز