خبرگزاری کار ایران

قاسمی در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر:

نوآوری، در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر، باید مورد توجه مدیران مدارس قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۳۳

در دهه مبارک فجر باید مسائل انقلاب به گونه ای مطرح گردد تا یک تصور ذهنی از انقلاب در اذهان دانش آموزان ایجاد شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان این که امروز نسل چهارم انقلاب مخاطبین ما هستند تصریح کرد: در دهه مبارک فجر باید مسائل انقلاب به گونه ای مطرح گردد تا یک تصور ذهنی از انقلاب در اذهان دانش آموزان ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی در اولین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تبیین شخصیت ارزشمند حضرت امام(ره) و اهمیت پرداختن به ابعاد شخصیتی آن بزرگوار، بر لزوم آگاهی بخشی به نسل های جدید و نشاط بخش بودن برنامه های دهه مبارک فجر امسال تاکید نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر این ‌که در ایام دهه ‌فجر پیام انقلاب به نسل جدید جامعه منتقل شود، اظهار داشت: دهه‌فجر باید توأم با جشن و نشاط در مدارس باشد.

وی افزود: نوآوری در اجرای برنامه های گرامیداشت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه مدیران مدارس قرار گیرد.

قاسمی با بیان این که امروز نسل چهارم انقلاب مخاطبین ما هستند تصریح کرد: در دهه مبارک فجر باید مسائل انقلاب به گونه ای مطرح گردد تا یک تصور ذهنی از انقلاب در اذهان دانش آموزان ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز