خبرگزاری کار ایران

رحمانی: به این پرسپولیس بی جهت نمی‌گویند مدعی اول قهرمانی!

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۱۰۳

هافبک پیکان از قابلیت‌های پرسپولیس می‌گوید که بی‌جهت به عنوان مدعی قهرمانی از آنها یاد نمی‌شود.

به گزارش ایلنا،پرسپولیس بعد از برد دربی در شرایطی پا به زمین مسابقه با پیکان گذاشت که این تیم به خاطر وضعیت آب و هوایی شروع لیگ به‌زعم ادعای کادرفنی و بازیکنانش نتوانسته بود تمرینات خوبی داشته باشد و در نهایت با دو گل شاگرد مقابل استاد خودش برانکو نتیجه را واگذار کرد. پرسپولیس با این پیروزی یک گام بزرگ در مسیر قهرمانی برداشت . ماهان رحمانی‌هافبک پیکان که این روزها یکی از خوب‌های تیم حسین فرکی به حساب می‌آید از قابلیت‌های پرسپولیس می‌گوید که بی‌جهت به عنوان مدعی قهرمانی از آنها یاد نمی‌شود و از اندک فرصت‌ها توانستند برای خودشان یک برد بسازند.

در خانه بازی را به پرسپولیس واگذار کردید. بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود و به نظرم پرسپولیس در حالی در این مسابقه برنده شد که توانست بهتر از موقعیت‌ها بهره ببرد. در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم اما بی‌جهت نیست که از پرسپولیس به عنوان یک تیم بزرگ یاد می‌کنند چون از کوچکترین موقعیت‌ها برای خودشان برد ساختند. به نظرم پیکان کمی هم بدشانس بود و بد موقع گل خورد و یک گل ما دقیقه 45 و گل دیگر ما دقیقه 90 بود. قطعا اگر این طور گل نمی‌خوردیم شرایط بازی تغییر می‌کرد و نتیجه این طور نمی‌شد.

کادرفنی شما معتقد بود برای این بازی خوب آماده نشده بودید.

در مورد پرسپولیس همه می‌دانند که این تیم از لحاظ بدنی خوب کار شده و از نظر تاکتیکی و دوندگی خوب هستند. به نظرم این پرسپولیس بی‌جهت نیست که مدعی اول قهرمانی است و بعد از پیروزی در دربی با روحیه خوبی مقابل ما قرار گرفتند. پیکان دو هفته نتوانست خوب تمرین کند چون شرایط آب و هوایی به ما اجازه کار نداد و مدام در سالن تمرین کردیم و این موضوع خیلی به ما برای این مسابقه ضربه زد. قطعا با تلاش بچه‌ها و کادرفنی در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

حسین فرکی می‌گوید پیکان به دنبال جایگاه تک رقمی و بالانشینی در انتهای لیگ است. به نظرت این اتفاق شدنی است؟

در نیم فصل اول خیلی از امتیازات را از دست دادیم و هفت، هشت باخت پشت هم به دست آوردیم و این موضوع خیلی به تیم ما لطمه زد. خدا را شکر شرایط ما در حال حاضر خیلی بهتر شده و از لحاظ فنی و فوتبالی در حال پیشرفت هستیم. این خواسته حسین آقا و مدیریت باشگاه برای کسب یک رتبه خوب در لیگ دور از دسترس نیست و قطعا می‌توانیم به آن برسیم.

برخلاف نیم فصل که آماده بودی و نیمکت نشین شدی خوب نظر حسین فرکی را جلب کردی؟

من فصل را خوب شروع کردم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که باعث شد خیلی از بازی‌ها را از دست بدهم و یا به عنوان ذخیره به میدان بروم. در نیم فصل دوم اما شرایط خوبی دارم و روز به روز تلاشم این است که پیشرفت کنم تا بتوانم جواب اعتماد حسین آقا (فرکی) را بدهم. تمام هدفم این است که شروع خوبی که برایم در پیکان رقم زدند را در پایان فصل با پیکان خوب تمام کنم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز