خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

یار شانزدهم اعضای منتخب اتاق بازرگانی البرز برای تحقق رونق تولید هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۰۵۴

استاندار البرز گفت: نگاه دولت و حاکمیت برای فعالان اقتصادی تسلی بخشی بوده از این رو ما نیز در البرز با توان مضاعف و انرژی بالا همراه با کار و تلاش شبانه روزی درصدد رفع موانع تولید و اقتصاد هستیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی عصر شنبه در نشست با اعضای جدید اتاق بازرگانی استان، با اشاره به اینکه کاش این انتخابات با مشارکت حداکثری فعالان تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی البرز صورت می گرفت، افزود: اکنون نیز این جمع منتخب، نماینده تمامی فعالان اقتصادی استان هستند.

وی با بیان اینکه کشور در سال ۹۷ با چالش های فراوانی مواجه شد، ادامه داد: بر این اساس از آزمون سختی علی رغم جنگ روانی و شایعات استکبار جهانی سربلند خارج شدیم.

شهبازی با اشاره به بارش های اخیر و بحران ناشی از آن در البرز، گفت: بیش از ۲ دهه میزان بارش ها به اندازه ای تقلیل رفته بود که در البرز بسیاری از ساخت و سازها در حریم و بستر رودخانه های قدیمی صورت گرفته بود.

وی تصریح کرد: اگر مخاطرات نهر دلمبر در بارش اخیر شناسایی و در زمان لزوم چاره اندیشی نمی شد با بحران جدی در چند منطقه کرج مواجه می شدیم.

استاندار البرز با بیان اینکه در چالش های سیل و سیلاب در البرز می توان در تنگناها، راه گریز زد، افزود: همانطور که ما در البرز در سختی ها و بحران ها راه ها را یافتیم، کشور نیز سال گذشته براساس راهبردهای تعیین شده و در سایه اتحاد، راه مقابله با بحران ها را پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه البرز از سوی وزیر کشور بعنوان استان معین خوزستان برای امداد و خدمات رسانی شد، گفت: اکنون مردم خوزستان در رنج و ناراحتی هستند از اتاق بازرگانی البرز انتظار می رود در راستای کمک رسانی به آنها اقدام کند.

شهبازی افزود: برخلاف شایعات و جنگ های روانی و اقتصادی مستکبران، دهه فجر ۹۷ چندین طرح توسعه ای واحدهای تولیدی و صنعتی با رقم های بالای سرمایه گذاری در البرز کلید خورد.

این مسئول تاکید کرد: علیرغم تبلیغات دشمنان، سال ۹۸ سال سختی نیست بلکه ما با اتحاد مسئولان  و درایت رهبری عزیز، سختی ها را پشت سر گذاشته ایم.

وی اضافه کرد: در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز، طرح ها و برنامه های بزرگی به سرانجام رسید.

استاندار البرز گفت: تمامی مشکلات و موانع فعالان اقتصادی که در حوزه البرز باشد را با اهتمام ویژه ای درصدد حل آن برخواهیم آمد ولی برخی موانع در سطح ملی و خارج از اختیارات استانی است.

وی با اشاره به اینکه افزایش امنیت، سرمایه انسانی و اعتماد در البرز بسیار حائز اهمیت است، افزود: سال گذشته ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز صورت گرفت.

شهبازی ادامه داد: نگاه دولت و حاکمیت برای فعالان اقتصادی تسلی بخشی بوده از این رو ما نیز در البرز با توان مضاعف و انرژی بالا همراه با کار و تلاش شبانه روزی درصدد رفع موانع تولید و اقتصاد هستیم.

وی گفت: کارگروه تخصصی رونق تولید در البرز تشکیل شده و مدیران موظف شدند که اقدامات و برنامه های خود را در ۵ محور اصلی دنبال کنند.

استاندار البرز افزود: در راستای تحقق اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید، شاهد کاهش تورم، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و سرمایه گذاری خواهیم بود.

وی اضافه کرد: از اعضای منتخب هیات مدیره اتاق بازرگانی انتظار می رود که همدلی و اتحاد را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه پراکنده کاری هیچ سودی ندارد.

شهبازی گفت: عمر طبیعی و عمر مسئولیت های ما محدود است از این رو باید بهترین بهره برداری را از این زمان کوتاه برای تحقق اهداف و برنامه ها داشت.

وی افزود: باید در پاسخگویی به مسائل و موضوعات بروز باشیم و اتاق بازرگانی با ترسیم منشوری روشن برنامه های تیمی خود را برای ارتقا اقتصاد استان تبیین کند.

استاندار البرز اضافه کرد: منتخبان اتاق بازرگانی بعنوان عضو کارگروه تخصصی رونق تولید دعوت می شوند.

وی با بیان اینکه بعنوان یار شانزدهم هیات مدیره اتاق بازرگانی برای رفع موانع کنارتان هستم، گفت: از اعضای اتاق بازرگانی البرز انتظار می رود در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز جدی تر وارد عمل شوند.

شهبازی افزود: فعالان بخش خصوصی هر کجا که نیاز به همراهی و مساعدت داشته باشند با قدرت در کنارشان هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز