خبرگزاری کار ایران

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛

سفر سه میلیون و ۱۷۷ هزار مسافر با حمل و نقل هوایی در نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۰۱۰

سازمان هواپیمایی کشوری از پایان سفرهای نوروزی با جابه‌جایی بیش از سه میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۴۴ مسافر با انجام ۲۵ هزار و ۵۴۶ پرواز خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا جعفرزاده با اعلام این خبر گفت: فرودگاه امام (ره) با انجام سه هزار و ۲۵۳ پرواز و جابه‌‌‌جایی ۵۲۶ هزار و ۱۸۳ مسافر بالاترین حجم در پروازهای بین‌‌المللی و فرودگاه مهرآباد با انجام دو هزار و ۶۸۵ پرواز و جابه‌‌جایی ۷۶۰ هزار مسافر در این ایام بیشترین سرویس‌‌‌دهی در پروازهای داخلی را ارائه کرده‌‌اند.

وی تعداد پروازهای عبوری در این ایام را ۲۴ هزار و ۲۸۹ پرواز ذکر کرد و اظهار داشت: فرودگاه کیش در بین مراکز سیاحتی و گردشگری با سرویس‌‌دهی ۳۳۱ هزار و ۹۳۶ مسافر و انجام بیش از دو هزار و ۵۱۱ پرواز ورودی و خروجی بیشترین سهم را برعهده داشته که در مقایسه با سال گذشته شش درصد در پروازها و ۹ درصد در جابه‌‌جایی مسافر افزایش داشته است.

سازمان هواپیمایی کشوری افزود: به مسافران عزیز این اطمینان را می‌دهیم که چنانچه مواردی را مشاهده کرده‌‌اند که نرخ بلیت هواپیما بیرون از چارچوب تعیین شده از طرف شرکت‌های هواپیمایی که دامنه نرخ‌ها از طریق سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی در دسترس قرار دارد، خریداری کرده‌‌اند در مرحله اول از طریق شرکت‌های هواپیمایی و در نهایت از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری قابل پیگیری است.

جعفرزاده از تمامی مجموعه‌هایی که در فرایند پروازهای نوروزی فعال بوده و زمینه انجام پروازهای ایمن و سلامت و امنیت شایسته فرودگاه‌ها را فراهم کرده‌‌اند از جمله شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، پلیس فرودگاه‌ها، سپاه حفاظت هواپیمایی، شرکت‌های هندلینگ تمامی مراکز ارائه بلیت هواپیما چه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و چه بخش‌های دفاتر خدمات الکترونیک که طبق مقررات سرویس دهی کرده اند سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز