خبرگزاری کار ایران

انجام ۱۰۵ سورتی پرواز توسط بالگردهای هوانیروز سپاه در مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۸۶

هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با به‌کارگیری ۶ فروند بالگرد توانسته‌ است تا امروز ۱۰۵ سورتی پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده انجام دهد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار عباس خانی آرانی معاون هماهنگ‌کننده هوانیروز سپاه با اشاره به اقدامات امدادرسانی هوانیروز سپاه در جریان سیل اخیر اظهار داشت:  ۶ فروند بالگرد را در ۴ استان سیل‌زده به‌کار گرفته‌ایم که ۱۰۵ سورتی پرواز انجام داده‌اند و در این صد و پنج سورتی پرواز ۵۵۷ نفر نجات داده شدند و بیش از ۷۶ ساعت پرواز عملیاتی انجام شده که در آن ده‌ها تن اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان جابه‌جا شده است.

 سردار خانی آرانی یادآور شد: در استان‌های لرستان و ایلام هم با سه فروند هلیکوپتر کار می‌کنیم که دو فروند آن میل۱۷ و یک فروند آن بالگرد۲۱۴ است. مجموعاً در ایلام و لرستان ۳۱ ساعت و ۴۵ دقیقه پرواز عملیاتی در مدت سه روز انجام داده‌ایم که مجموع ۵۷ سورتی پرواز در استان‌های لرستان و ایلام انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده هوانیروز سپاه با اشاره به سیل در استان گلستان تأکید کرد: ما از روز سوم با یک فروند بالگرد۲۱۴ در منطقه حضور پیدا کردیم که مجموعاً ۳۹ سورتی پرواز به‌مدت ۲۷ ساعت و ۳۵ دقیقه انجام شده است.

وی راجع به اقدامات امدادرسانی هوانیروز سپاه در استان خوزستان، گفت:‌ دو فروند بالگرد هم در استان خوزستان مستقر کرده‌ایم که مجموعاً ۱۷ ساعت پرواز عملیاتی را در ۹ سورتی پرواز داشته است.

سردار خانی آرانی در پایان خاطرنشان کرد: تا هر زمان که لازم باشد در مناطق سیل‌زده خواهیم ماند و به یاری  مردم عزیز مناطق سیل‌زده خواهیم شتافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز