خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در مراسم تجدید میثاق با شهدای ایلام:

اولین درس شهدا به ما عاشقی و صبوری بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۶۷۰

وزیر بهداشت در سفر دو روزه خود به استان ایلام، با حضور در گلزار شهدای ایلام به مقام شهدا و شهدای گمنام ایلام ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، سعید نمکی در مراسم تجدید میثاق با شهدا و آغاز رسمی فعالیت ادارات ایلام، گفت: چندی پیش کتابی در مورد شهدای وزارت بهداشت به بنده دادند و گفتند که مقدمه ای بر آن بنویسم که گفتم مگر می توان برای عظمت شهدا، مقدمه نوشت؟

وی با بیان اینکه شهدا درس های بسیاری به ما آموختند، افزود: اولین درس شهدا به ما، عاشقی و صبوری بود. از حضرت زینب (س) بعد از رنج های فراوان و روز سخت عاشورا پرسیدند که چه دیدی که ایشان گفتند به خدا، به خدا، به خدا به جز زیبایی چیزی ندیدم. در جبهه در زمان جنگ تحمیلی نیز صحنه هایی می دیدیم که سرشار از عشق و عاشقی بود.
 
وزیر بهداشت یادآور شد: دومین درس شهدا به ما عزت و ایستادگی بود و اینکه تسلیم در برابر دشمنان، ننگ تاریخی خواهد بود و امروز برای مدیران و مردم، گذر از عرصه سخت تحریم با درس شهدا، میسر خواهد شد.
 
نمکی تاکید کرد: اعتقاد دارم تا زمانی که شهدا سرمایه های کشور هستند و دعای پدران و مادران شهدا و نفس جانبازان در کشور جاری است، نظام جمهوری اسلامی ایران رو به زوال نخواهد رفت.
 
نمکی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دلگرمی های مدیران جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه شهدا و خانواده های معظم آنها است که باید قدر این سرمایه را به خوبی بدانیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز