خبرگزاری کار ایران

سعید رسولی خبر داد:

راه‌اندازی قطار امداد برای مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۶۴

مدیرعامل راه‌آهن از تشکیل قطار امداد برای انتقال مواد غذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل‌زده در شهرها و روستاهای لرستان و خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید رسولی با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر امدادرسانی به مردم عزیز سیل‌زده روستاهای شمال خوزستان و جنوب لرستان در مسیر شبکه ریلی گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین معاون آب و فاضلاب تهران مقرر شد تا حدود ۱۰ هزار قوطی کنسرو، ۴ تا ۵ هزار بطری آب، بیش از ۵۰۰ تخته پتو و سایر وسایل دیگر از ستاد اجرایی و ۱۰-۱۵ هزار بسته آب از آب و فاضلاب تهران دریافت و با تشکیل قطار امداد این وسایل و همچنین خودروهای بارگیری شده امداد جهاد دانشگاهی(خودرو با بار آذوقه و امکانات) به وسیله قطار به محل‌های سیل‌زده مورد نظر اعزام و بین سیل زدگان توزیع شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته مدیرکل راه‌آهن تهران با صدور حکمی به عنوان مسئول این موضوع، کار خود را آغاز کرد و در اولین فرصت این وسایل به منطقه ارسال خواهد شد.

مدیرعامل راه‌آهن همچنین از ابلاغ مأموریت به مدیرکل راه‌آهن زاگرس(اندیمشک) برای تأمین مقداری امکانات مورد نیاز سیل‌زدگان خبر داد و گفت: مقرر شده این امکانات علاوه بر وسایل و امکانات تهیه شده توسط هلال‌احمر خوزستان که با هماهنگی مدیرعامل راه‌آهن با مدیرعامل هلال احمر خوزستان صورت گرفته، تأمین و در بین هموطنان عزیز سیل زده توزیع شود.

رسولی تصریح کرد: از زمان شروع سیل راه‌آهن زاگرس و جنوب با اسکان تعداد قابل توجهی از سیل زدگان در واگن‌های مسقف، مساجد و ساختمان‌های اداری ایستگاه‌های راه‌آهن، نسبت به تأمین مایحتاج ضروری و راه اندازی حمام و سرویس بهداشتی برای این عزیزان در خدمت هموطنان عزیز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز