خبرگزاری کار ایران

بعضی بازیکنانم فقط ۱۰ درصد پول گرفته‌اند

جلالی: اگر بخواهم در مورد مشکلات حرف بزنم هزار مشکل داریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۲۴

مجید جلالی سرمربی نساجی قائمشهر در آستانه دیدار حساس تیمش برابر سپاهان در مورد شرایط نساجی پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سپاهان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. 

جلالی در مورد بازی برابر سپاهان گفت: اگر بخواهم در مورد مشکلات صحبت کنم تیم ما هزار مشکل دارد. متاسفانه تیم ما مشکلات زیادی دارد و نگران آینده تیم هستم. 

سرمربی نساجی در مورد مصدومان تیمش در آستانه بازی برابر سپاهان عنوان داشت: خوشبختانه مصدومی برای این بازی نداریم. البته تعدادی از بازیکنان مصدوم ما تازه برگشتند و برای این بازی چندان آماده نیستند. یک محروم برای این بازی داریم. 

جلالی ادامه داد: اینکه صحبت‌هایی مطرح می شود که بازیکنان ما 50-60 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته اند، درست نیست. حتی بازیکنی داریم که فقط  10 درصد از قراردادش را گرفته است. دریافتی‌ها در تیم ما متفاوت است. تعدادی از بازیکنان 30 درصد قراردادشان را گرفته‌اند و بازیکنی داریم که فقط 10 درصد پولش را گرفته‌است. 

جلالی در پایان گفت: نگذارید من همه چیز را بگویم. اگر بخواهم از مشکلات صحبت کنم هزار مشکل داریم. این مشکلات در استقلال خوزستان و سپیدرود هست، ولی در تیمی که می‌خواهد یک تیم آرام باشد، نباید چنین شرایطی دیده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز