خبرگزاری کار ایران

آروزی هواداران سرخابی؛ ادامه نیمکت نشینی کاوه رضایی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۱۶۶

کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم فوتبال کلوب بروژ بلژِک روزهای خوبی را در این کشور تجربه نمی‌کند و شاید به زودی تصمیم بگیرد به فوتبال ایران بازگردد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال کلوب بروژ امشب از ساعت 23 در دیداری حساس از لیگ بلژیک به مصاف اندرلخت خواهد رفت. اگر اوضاع برای کاوه رضایی همچون چند بازی قبل پیش برود و این بازیکن بازهم نیمکت نشین باشد این دیدار چهاردهمین نیمکت نشینی پیاپی کاوه در بلژیک است.

از آخرین باری که لژیونر فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی تیمش در لیگ بلژیک حضور داشت حدود 4 ماه می‌گذرد. کاوه در این مدت مجموعا 121 دقیقه در 13 بازی برای تیمش به میدان رفته که میانگین 9.3 دقیقه در هر بازی را نشان می‌دهد. کاوه علاوه بر اینکه دقایق کمی در میدان حاضر بوده تاثیرگذاری خاصی هم روی گل‌های تیمش نداشته تا اوضاع برای او اصلا خوب نباشد.

اگر کمی به عقب‌تر برگردیم حدود یکسال قبل در چنین روزهایی کاوه رضایی در فوتبال بلژیک با تیم شارلوآ آقایی می‌کرد. کاوه بعد از درخشش در لباس شارلوآ و به ثمر رساندن 10 گل در فصل گذشته راهی کلوب بروژ که جزو غول‌های فوتبال بلژیک است و اتفاقا این فصل در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور داشت منتقل شد تا روزهای بهتری را بگذراند اما اوضاع برای او مطابق میلش پیش نرفت.

حالا بعد از ناکامی کاوه رضایی در کلوب بروژ جدایی از این تیم می‌تواند برنامه او در تابستان پیشرو باشد و حتی شاید سران این باشگاه عذر بازیکن ایرانی تیمشان را بخواهند. یکی از گزینه‌های کاوه رضایی در نقل و انتقالات پیشرو می‌تواند بازگشت به فوتبال ایران باشد. اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند او را به شاه‌ ماهی نقل و انتقالات تبدیل کند و رقابت سختی بین تیم‌های لیگ برتر برای جذب او به وجود بیاید.

استقلال جدی‌ترین گزینه

 پس از جدایی کاوه رضایی از استقلال مامه تیام به این تیم پیوست. بازیکنی که شاید بهتر و فنی‌تر از کاوه رضایی هم بود. اما حضور تیام در استقلال فقط نیم فصل به طول انجامید تا با جدایی این بازیکن از جمع استقلال خلا بزرگی در خط حمله این تیم به وجود بیاید.

انتقال کاوه رضایی به استقلال می‌تواند بازی دو سر برد باشد. هم مشکل خط حمله آبی‌ها حل می‌شود و هم کاوه رضایی می‌تواند دوباره بدرخشد و به تیم ملی بازگردد. فرقی ندارد سرمربی استقلال در فصل آینده چه کسی باشد. اگر خود کاوه بخواهد دوباره لباس آبی را برتن کند هیچ مربی نیست که چنین بازیکن باکیفیتی را نخواهد.

پرسپولیس؛ برانکو کاوه را یاغی می‌کند

شاید اگر سرمربی پرسپولیس هر فرد دیگری بود حتی یک درصد هم این انتقال عملیاتی نبود اما حضور برانکو روی نیمکت سرخ‌ها و رابطه خوبی که با کاوه دارد می‌تواند احتمال یک انتقال جنجالی را بیشتر کند.

حتی در زمانی که کاوه رضایی به استقلال منتقل شد قبل از آن مذاکراتی با پرسپولیس داشت و چیزی نمانده بود سرخپوش شود ولی در نهایت این اتفاق عملی نشد.

انتقال به پرسپولیس قطعا برای این بازیکن حواشی زیادی خواهد داشت و احتمال اینکه این حواشی مانع احیای او شود بسیار زیاد است. به نظر می‌رسد همین نکته باعث شود رضایی این ریسک را نپذیرد و به دنبال انتقالی کم دردسرتر باشد.

سپاهان و تراکتورسازی؛ تیم‎‌های پول‌دار و وسوسه‌انگیز

در صورتی که به هر دلیلی دو تیم بالا عملی نشوند حضور در یکی از تیم‌های سپاهان و یا تراکتورسازی می‌تواند گزینه خوبی برای کاوه رضایی باشد. این دو تیم نسبت به استقلال و پرسپولیس اوضاع مالی بهتری دارند و همین نکته باعث می‌شود کاوه رضایی از لحاظ مالی دغدغه‌ای نداشته باشد.

البته حواشی کمتری که بازیکنان در تیم‌های شهرستانی دارند این فرصت را فراهم می‌کند که تمام تمرکزشان را روی فوتبال بگذارند. اتفاقی که شاید باعث شود حتی با وجود پیشنهاد استقلال و پرسپولیس، این دو تیم ترجیح داده شوند.

جدا از انتقال به لیگ برتر بازی در لیگ‌های درجه پایین‌تر اروپا مثل یونان، بلژیک، روسیه و ترکیه یا حضور در کشورهای عربی هم می‌تواند گزینه کاوه رضایی باشد. باید دید در نهایت چه اتفاقی برای لژیونر فوتبال کشورمان می‌افتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز