خبرگزاری کار ایران

در نظرسنجی AFC اتفاق افتاد؛

گل تیموریان بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۸۶

هواداران استقلال گل آندرانیک تیموریان به بوریرام تایلند را هیچ‌ وقت فراموش نمی‌کنند. گلی که باعث صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیو فوتبال آسیا (AFC) در اقدامی جالب 16 گل برتر تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کرده تا با هم در نظرسنجی رقابت کرده و بهترین گل تاریخ این رقابت‌ها مشخص شود.

یکی از کاندیدهای این جایزه گل آندرانیک تیموریان برابر بوریرام تایلند است. گل آندو در مرحله اول با گل بازیکن التعاون عربستان رقابت داشت و با برتری در نظرسنجی به مرحله بعد راه پیدا کرد.

در مرحله بعد این گل به ترتیب با لوسیانو پریرا مهاجم سابق سپاهان و سپس در نیمه نهایی با گل عبدالعزیز دوساری بازیکن الهلال رقابت کرد و با شکست دادن این دو گل به نظرسنجی فینال رسید.

رقیب آندو در فینال علی بائف بازیکن ازبکستانی است که این نظرسنجی به زودی آغاز می‌شود. باتوجه به سابقه‌ای که ایرانی‌ها در نظرسنجی‌های فضای مجازی دارند به نظر می‌رسد گل آندرانیک تیموریان به بوریرام به عنوان بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود.

گل تیموریان بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا می‌شود؟ گل تیموریان بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا می‌شود؟

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز