خبرگزاری کار ایران

عملکرد تحسین کننده دروازه‌بان تراکتورسازی؛

محسن فروزان در آستانه ثبت رکوردی تاریخی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۷۲

محسن فروزان و خط دفاع تراکتورسازی در نیم‌ فصل دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده‌اند تا در آستانه ثبت رکوردی تاریخی باشند.

به گزارش ایلنا، یکی از دلایل اصلی موفقیت تراکتورسازی در نیم فصل دوم لیگ برتر را می‌توان عملکرد موفق خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم دانست. بررسی آمار ثبت شده از بازی‌های تراکتورسازی نشان می‌دهد این تیم در 8 بازی خود در نیم فصل دوم فقط یک گل دریافت کرده تا بهترین تیم دفاعی لیگ در نیم فصل دوم باشد.

آخرین بازی که تراکتورسازی در لیگ برتر گل خورد دقیقه 73 بازی برابر نساجی در هفته هفدهم بود. محسن فروزان بعد از آن گل حالا 557 دقیقه است که دروازه خود را بسته نگه داشته تا فاصله‌ چندانی با رثبت یک رکورد تاریخی نداشته باشد.

رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر سید حسین حسینی است که در فصل قبل موفق شد 845 دقیقه دروازه خودش را بسته نگه دارد. حالا فروزان برای رسیدن به آن رکورد باید 289 دقیقه دیگر اجازه ندهد توپی از خط دروازه‌اش عبور کند.

نگاهی به برنامه بازی‌های آینده تراکتورسازی نشان‌ می‌دهد این اتفاق چندان هم دور از ذهن نیست چرا که تبریزی‌ها در 3 بازی آینده خود دیدار چندان سختی در پیش ندارند. آن‌ها در تبریز از دو تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت پذیرایی خواهند کرد و در شهر قدس به مصاف پیکان خواهندرفت.

اگر فروزان تا دقیقه 19 بازی برابر ذوب‌آهن گلی را دریافت نکند صاحب یک رکورد استثنایی در تاریخ فوتبال ایران خواهدشد. رکوردی که می‌تواند انگیزه‌های او را در آستانه دیدار هفته بیست و هشتم برابر پرسپولیس که اتفاقا تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد دو چندان کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز