خبرگزاری کار ایران

ذهن‌های کوچک و مریض فکر می‌کنند ما با ماشین سازی تبانی کردیم

فروزان: دلم برای تبریز و هواداران تراکتورسازی تنگ شده بود/ برگشتم تا با تراکتورسازی قهرمان شویم/ گلی که از پیکان خوردم به خاطر داغ بودن توپ بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۲۰

گلر تراکتورسازی از بازگشتش به این تیم و عملکرد خوبی که در ترکیب سرخپوشان دارد صحبت کرد.

محسن فروزان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سال 97 اظهار داشت: سال خیلی خوبی برای من بود و خوشحالم در این سال دوباره به تیم خوب تراکتورسازی برگشتم و شرایط خوبی در این تیم دارم. دلم برای تراکتور و مردم تبریز تنگ شده بود و با انتخاب خوبی که داشتم به شرایطی که انتظارم بود رسیدم.

وی افزود: تراکتورسازی تیمی بود که از طریق آن در فوتبال ایران مطرح شدم و وقتش بود که دینم را به این تیم ادا کنم. چند سال با توجه به شرایط مالی تیم‌ها انتخاب می‌کردم که کجا بازی کنم چرا که از تیم‌های مدعی قهرمانی پیشنهاد نداشتم و تیم پنجم و چهاردهم جدول هم تفاوتی ندارند چرا که نه سهمیه می‌گیرند و نه سقوط می‌کنند ولی انتخاب تراکتور به هدف قهرمانی و رسیدن به بالای جدول بود.

گلر تراکتورسازی در مورد حضور این تیم در کورس قهرمانی گفت: خدا را شکر با بازی‌های خوب و نتایج خوبی که گرفتیم توانستیم هواداران را خوشحال کنیم و به رتبه خوبی در جدول رسیدیم و مدعی قهرمانی هستیم. به نظرم تراکتورسازی پتانسیل قهرمان شدن را دارد و همه تلاشمان را می‌کنیم اولین قهرمانی را به هواداران این تیم هدیه بدهیم.

فروزان در مورد حواشی ایجاد شده برای تراکتورسازی خصوصاً در بازی با ماشین سازی خاطر نشان کرد: این حواشی برای تیم‌های موفق همیشه وجود دارد و عده‌ای از مردم ما عادت به بدبینی به همه چیز دارند. ما در تبریز هم سپاهان هم استقلال و هم پدیده را شکست دادیم و عجیب نیست که تیمی مثل ماشین سازی را هم شکست دهیم و نیازی به مسائل دیگر نیست. اگر بازی را دیده باشید ماشین سازی چقدر تلاش کرد به بازی برگردد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما خلق کرد و اتفاقا خیلی بیشتر از بازی‌هایی مثل سپاهان و استقلال تحت فشار قرار گرفتیم ولی خدا را شکر مقابل حملات آنها ایستادگی کردیم و توانستم دروازه را بسته نگه دارم. تبانی ما با ماشین سازی فقط به ذهن‌های کوچک و مریض خطور می‌کند.

گلر تراکتورسازی در مورد رقابت با گلرهای این تیم برای حضور در ترکیب اصلی عنوان کرد: من همیشه گفته‌ام در تیم رقابت معنی ندارد و ما همه با هم رفیق هستیم و تنها یک هدف داریم که موفقیت تراکتورسازی است. به هر حال من گلر شماره یک تیم هستم و دوستانم که هم پستی من هستند هم به من کمک می‌کنند تا بهتر ظاهر شوم.

وی در مورد بهترین واکنشش در سال 97 گفت: توپی که از بشار رسن در بازی با پرسپولیس گرفتم به نظرم بهترین بود چون همه شرایط گل شدن را داشت و به موقع نسبت به آن واکنش نشان دادم.

فروزان با اشاره به بدترین گلی که دریافت کرد هم خاطرنشان کرد: گلی که در بازی با پیکان خوردم خیلی عجیب بود. فکر می‌کنم توپ داغ بود که آنطور از دستم رها شد و متاسفانه گل بدی خوردم.

گلر تراکتورسازی در پایان با اشاره به سال 98 گفت: عید را به همه مردم کشورم تبریک  می‌گویم و آرزوی سالی خوب برای همه دارم. آرزوی ورزشی من هم رسیدن به قهرمانی با تراکتورسازی و خوشحال کردن هواداران است. یک مطلبی هم دوست دارم بگویم این است که امیدوارم در سال 98 بتوانیم مطالباتمان را دریافت کنیم و من مبلغ سنگینی از تیم‌های قبلی‌ام طلبکار هستم ولی انگار پول فوتبالیست را در ایران نباید داد و نمی‌دانم به کجا شکایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز