خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

کمک‌های ارتش در شهر آق‌قلا بسیار موثر بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۵۳

پیش از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان صحرایی شهید جودی ثانی نیروی زمینی ارتش مستقر در شهر آق قلا گفت: کمک های ارتش در سیلاب اخیر گلستان بسیار موثر بوده است.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی با حضور در بیمارستان صحرایی شهید جودی ثانی نیروی زمینی ارتش مستقر در شهر آق‌‌‌قلا ضمن خسته نباشید و خدا قوت به کارکنان و تیم درمانی از نحوه ی امدادرسانی و خدمات‌‌دهی بخش‌‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

وی با اشاره به مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در همین وقت کوتاه، گوشه‌‌‌ای از کمک و خدمات فرماندهان و کارکنان ارتش ایران در استان گلستان مشاهده کردم، بخوبی همبستگی و اتحاد بین ارتش و مردم را می‌‌شود لمس کرد و این سازمان محبوب و مردمی همیشه در شرایط بحران و حساس در کنار مردم بوده و عملکرد و تلاش این عزیزان بسیار موثر و مفید می باشد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این موضوع که نیروی زمینی ارتش در همه مواقع اضطرار در سراسر کشور، به ویژه مناطق سیل‌‌زده حصور پررنگی داشته است، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کلیه ظرفیت‌‌های موجود و اعزام کلیه تجهیزات پزشکی، درمانی و اقلام غذایی و پوشاک و غیره در استان‌‌های مازندران و گلستان، همراه دیگر دستگاه‌‌های خدمات‌‌رسان از درد و آلام مردم کاسته و توانسته‌‌اند زندگی و شرایط عادی را به این مناطق برگردانند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز