خبرگزاری کار ایران

جلال حسینی: نباید در باد پیروزی دربی بمانیم/ مسیر سختی تا انتهای لیگ در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۸۱

کاپیتان پرسپولیس در مورد شرایط تیمش پس از برد در دربی صحبت کرد.

جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم بعد از برد دربی گفت: شکی نیست که این پیروزی بزرگی برای تیم بود و خوشنودیم که هواداران خوشحال هستند. ما برای دستیابی به امتیاز و راضی نگه داشتن هواداران تلاش زیادی داشتیم و تمرینات مناسبی را علیرغم مشکل زمین و ... زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: همانطور که امروز هم دیدید زمین تمرینی شرایط صد درصدی برای تمرین مناسب نداشت اما بازیکنان بدون توجه به هر مشکلی که در مسیر قرار دارد، برای هدف بزرگ تیم تلاش می‌کنند. ما هنوز دیدارهای بزرگی پیش رو داریم. نباید در باد پیروزی دربی بمانیم و اکنون زمان آن است که هواداران بیشتر از قبل کنارمان باشند. اگر امتیازی در‌ دیدارهای آتی از دست دهیم و تیم برای رسیدن به قهرمانی با مشکل مواجه شود دیگر پیروزی مقابل استقلال هم ارزش امتیازی خود را از دست می‌دهد. بنابراین با بازیکنان با تجربه‌ای که در اختیار داریم در تلاش خواهیم بود تا برای جدال‌های حساس بعدی نیز با تمام توان و تمرکز آماده باشیم.

وی درباره حواشی دربی و درگیری‌های شکل گرفته گفت: جا دارد از هواداران هر دو تیم بابت رفتار مناسبی که از خود به نمایش گذاشتند تشکر کنم. بهرحال این یک بازی مهم است و برای هواداران هر دو تیم از ارزش بالایی برخوردار است و فشار زیادی روی بازیکنان می‌گذارد. هر لحظه امکان دارد مشکلی به وجود بیاید و چه خوب است که بتوانیم در آن لحظه کنترل داشته باشیم تا به داور برای انجام بازی کمک کنیم. من می‌گویم اما بهرحال یک بازی پرفشار و پر استرس است و ممکن است خودم هم این مشکل را داشته باشم. با این حال مشکل زیادی نبود و هر دو تیم تلاش داشتند تا به نتیجه برسند و این درگیری‌ها هم طبیعی بود.

مدافع باتجربه پرسپولیس درباره بسته ماندن دروازه این تیم و رکورد جالبی که در دیدارهای دربی از خود به جا گذاشته نیز گفت: ما یک تیم هستیم و هر نتیجه‌ای که کسب شود متعلق به کل تیم از کسانی که داخل زمین هستند تا کسانی که از بیرون حمایت می‌کنند در آن نقش دارند. خوشحالی من هم بابت تیم است و اینکه تلاش‌مان نتیجه داد و در ابتدای سال توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. این بازی اما تمام شده و فرصت زیادی برای خوشحالی نداریم و باید مسیر را ادامه دهیم.

سیدجلال درباره انتقادی که بابت اعتراضات او و دیگر بازیکنان صورت گرفته نیز گفت: ابتدا باید بگویم که خوشحالم بابت اینکه بازوبند پرافتخار تیم پرسپولیس را بر بازو دارم و مسوولیت بزرگی بر‌ گردن بنده است. بازوبندی که بزرگان پرافتخار باشگاه آن را به بازو داشتند و اکنون به صورت امانت در اختیار بنده است. کاملا به شرایط سخت و این مسوولیت بزرگ آگاه هستم و یک تاریخ بزرگ پشت سر این پیراهن و لوگو و بازوبند است. تاریخی به بزرگی افتخارآفرینان فوتبال ایران و اسطوره‌ها. هوادارانی که با تمام مشکلات کنار تیم ماندند و این پرچم را سرپا نگه داشتند. وقتی به این مسائل نگاه می‌کنم متوجه مسوولیت بزرگی که به خاطر اسطوره‌های باشگاه و هواداران از هر قشری هستند می‌شوم. ما تمرین میکنیم و تمام مشکلات را به جان می‌خریم تا لبخند و شادمان باشند و برخی اوقات مسائلی رخ می‌دهد که تیم را در مشکل قرار می‌دهد و طبیعی است که باید از آن دفاع کنیم. هیچ وقت اما در میان اعتراضات بی احترامی نکردم و همواره علیرغم مشکلاتی که پیش می‌آمد نیز برای داوران احترام قائل بودم و این مساله را درک می‌کنم که آنها هم مثل بازیکنان و حتی مربیان امکان دارد یک جایی اشتباه کنند. متوجه این مسائل نمی‌شوم که می‌گویند چرا برای احقاق حق تیم و چند میلیون هوادار که با تمام مشکلات هیچ وقت از حمایت از تیم دست برنداشته‌اند نمی‌شوم. ما یک تیم بزرگ هستیم تمام بازیکنان به این موضوع آگاه هستند و به همین خاطر با تمام مشکلات برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند.د

وی درباره بازی‌های حساس تیم در لیگ برتر و همچنین آسیا گفت: چیزی به پایان فصل نمانده. راه سختی را تا به اینجا دنبال کرده‌ایم و اکنون مسیری است که باید برای نهایی شدن موفقیت و رسیدن به هدف دنبال کنیم. دو بازی تا قهرمانی جام حذفی، 7 دیدار تا پایان لیگ برتر و رسیدن دوباره به قهرمانی و 4 بازی هم برای صعود در آسیا. ما هیچ وقت از هدف‌مان کوتاه نمی‌آیم و برای لحظه به لحظه آن تلاش می‌کنیم تا بعد حسرت نخوریم. در کنار هواداران ما بزرگترین انگیزه را برای موفقیت‌ها و قهرمانی‌های بیشتر داریم و از آنها می‌خواهیم در این دیدارهای پایانی بیشتر و متحدتر کنارمان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز