خبرگزاری کار ایران

توسط مشاور شهردار تهران مطرح شد؛

طرح پیشنهاد پنج‌شنبه‌های گردشگری بدون خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۶۴

مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، پیشنهاد اجرای طرح «پنج شنبه‌های گردشگری بدون خودرو» را مطرح و تاکید کرد: برای تقویت حوزه گردشگری شهر تهران باید از ایده‌های «نوآورانه» بهره برد.

به گزارش ایلنا، مصطفی کاظمی، مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران در بازدید از این ستاد گفت: تقویت حوزه گردشگری یکی از برنامه‌‌های اولویت‌دار در شهر تهران است.

وی با اشاره به اقدامات و کارنامه عملکرد ستاد گردشگردی شهرداری تهران اظهار داشت: شایسته است در انجام این گونه اقدامات با بهره‌‌مندی حداکثری از ظرفیت‌‌های موجود، از همراهی رسانه‌‌های ملی بهره گرفت.

مدیرکل دفتر شهردار تهران با اشاره به نقش موثر ستاد گردشگری در تقویت حوزه گردشگری شهر تهران، معرفی جاذبه‌‌ها و پتانسیل‌‌های گردشگری تهران، جذب گردشگر و تحقق شعار تهران شهری برای همه گفت: تحقق این مهم نیازمند سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند و سرمایه‌گذاری در این حوزه است. 

کاظمی ادامه داد: تهران جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد و می‌تواند به عنوان یکی از «قطب‌های گردشگری کشور» مطرح و معرفی شود و قطعا تحقق این مهم به تولید سرمایه، جذب سرمایه‌گذاری و کمک به رونق تولید و کسب و کار کمک می‌کند.

وی با اشاره بر لزوم  بهره گیری از ایده‌‌ها و رویکردهای خلاقانه و نوآورانه در جذب گردشگر برای شهر تهران اظهار داشت: به همت و برنامه‌‌ریزی مدیریت شهری تهران و همراهی شهروندان، طرح سه‌‌شنبه‌‌‌های بدون خودرو مدتی است که در تهران اجرایی می‌شود و شاهد استقبال شهروندان نیز هستیم، پیشنهاد می‌شود در تکمیل چنین ایده‌هایی و برای تقویت گردشگردی شهر تهران، طرح پنج‌‌شنبه‌های گردشگری بدون خودرو اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز