خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از مدارس سیل‌زده شهرستان سیمرغ مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۷۸

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، معاون استاندار، نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه و تعدادی از مدیران محلی، از مدارس آسیب دیده در شهرستان سیمرغ و روستاهای «ملاکلا»، «برج خیل»، «رکن کلا» و «تالارپشت» بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، علی الهیار ترکمن در این بازدید از جدیت همکاران آموزش و پرورش مازندران در آماده‌سازی فضای مدرسه برای حضور دانش ‌آموزان پس از تعطیلات نوروزی، قدردانی کرد.

وی با بیان این که برای پیگیری اقدامات انجام شده پس از سیل در منطقه به مازندران آمده‌‌ام، گفت: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران، فضا برای حضور دانش‌آموزان فراهم شده است و خلأیی وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه یک سری اقدامات اصلاحی در مدارس سیل‌‌زده باید صورت گیرد، اظهار داشت: هماهنگی‌‌های لازم با سازمان نوسازی برای ارزیابی و بررسی مقاومت مدرسه پس از سیل اخیر، خواهیم داشت. بعضی از مدارس باید تعمیر شوند و در برخی مدارس سیل‌‌زده نیز باید کانکس مستقر شود.

الهیار ترکمن پس از بازدید از منزل دو فرهنگی در روستاهای «تالار پشت» و «رکن کلا»ی سیمرغ، تصریح کرد: یک سری اقداماتی را وزیر آموزش و پرورش برای حمایت از فرهنگیان با همکاری بانک ملی و صندوق ذخیره فرهنگیان انجام دادند. ضمناً درصدد هستیم تسهیلات کم‌‌بهره و بلندمدت برای فرهنگیانی که منازل شخصی‌‌‌‌شان در این سیل، آسیب دیده‌‌اند اختصاص یابد.

وی افزود: صندون ذخیره فرهنگیان برای آن دسته از فرهنگیانی که عضو صندوق هستند نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته است که به‌زودی و پس از برآورد نوع خسارت و احصای آمار این دسته از فرهنگیان، این کمک‌ها نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز