خبرگزاری کار ایران

پیش بازی صنعت نفت - ذوب‌آهن

مُچ اندازی سرجیو با منصوریان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۷۳

تیم‌های دوازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر امروز در آبادان برابر هم قرار خواهندگرفت.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز با دیدار نمایندگان فوتبال اصفهان و خوزستان به پایان می‌رسد. در اولین بازی امروز که در آبادان برگزار می‌شود، صنعت نفت از ساعت 17 میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

این بازی در ورزشگاه تختی آبادان و به قضاوت علی صفایی برگزار خواهدشد. در سه فصل اخیری که دو تیم در لیگ برتر حضور داشته‌اند 5 بار تاکنون برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل این دیدارها 2 پیروزی برای ذوب‌آهن و 3 تساوی بوده‌است.

بهترین نتیجه ذوب‌آهن در بازی‌های رودررو به لیگ دهم برمی‌گردد که این تیم موفق شد در اصفهان صنعت نفت را با نتیجه 0-6 شکست دهد. بهترین نتیجه صنعت نفت نیز در لیگ یازدهم رقم خورد و این تیم موفق شد در اصفهان ذوب‌آهن را با نتیجه 1-3 از پیش رو بردارد.

دو تیم در شرایطی وارد این مسابقه خواهندشد که شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می‌کنند. ذوب‌آهن که تا چند هفته قبل از کاندیدهای اصلی سقوط به لیگ آزادگان بود با نتایج خوب خود در هفته‌های اخیر خودش را از جمع تیم‌های قعر جدول جدا کرده‌است.

شاگردان علیرضا منصوریان حتی این فرصت را دارند با برتری در دو دیدار عقب‌مانده خود به جمع تیم‌های نیمه بالا جدول بپیوندند و تا رتبه هفتم بالا بیایند.

ذوب‌آهن در 3 بازی اخیر خود 7 امتیاز گرفته و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده‌است. نکته قابل ذکر در مورد این بازی‌ها این است که در دو بازی آن‌ها برابر تیم‌های صدرنشین پدیده و سپاهان قرار گرفتند و هرگز بازی‌های آسانی نداشتند.

 امید اولین گلزنی آن‌ها در بازی امروز بدون شک امیر ارسلان مطهری است که هر 4 گل تیمش در 3 بازی اخیر را به ثمر رسانده و شاید بتوان به نوعی او را بهترین بازیکن یک ماه اخیر فوتبال ایران دانست.

در سمت دیگر میدان شاگردان پائولو سرجیو در تیم صنعت نفت آبادان حضور دارند. این تیم با 21 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد و باتوجه به فاصله 7 امتیازی آن‌ها با منطقه خطر به نظر می‌رسد این تیم حاشیه امن مناسبی دارد. اما پیروزی در این بازی می‌تواند خیال شاگردان سرجیو برای بقا در لیگ برتر را کاملا راحت کند.

صنعت نفت را به نوعی می‌توان صاحب یکی از رکوردهای عجیب این فصل لیگ برتر هم دانست. تیم آبادانی در 15 بازی از 22 بازی خود در لیگ به تساوی دست یافته‌است که رکوردی عجیب و غریب به حساب می‌آید. این تیم تنها در دو بازی موفق به کسب پیروزی شده که در کنار سپیدرود کمترین برد را در لیگ برتر امسال تجربه کرده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز