خبرگزاری کار ایران

کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به سیل‌زدگان استان فارس

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۸۹۴

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با سفر به شیراز ضمن دیدار با مسئولان استانی و بررسی نیازمندی‌های مردم خسارت‌دیده از سیل از مناطق سیل‌زده بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر در حاشیه این سفر و پس از بازدید از روستای کرونی و منطقه سعدیه و صحبت با خانواده‌های خسارت‌دیده، در جمع خبرنگاران از اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم خانگی، ۲۰ هزار لوازم تحریر، ایجاد ٢٠٠ شغل اجتماع‌محور و توزیع ۲۰۰۰ پتو به خانواده‌های خسارت‌دیده از سیل خبر داد.

وی با اشاره به حضور به موقع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده به تشریح برخی از قدامات انجام شده توسط این ستاد برای مردم سیل‌زده ۷ استان گلستان، خراسان شمالی، مازندران، لرستان، خوزستان، فارس و خراسان جنوبی پرداخت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: از اولین ساعات بروز سیل از طریق اعزام ادوات ترابری سنگین و سبک مورد نیاز در مناطق سیل‌زده و همچنین ارسال وسایل امدادی از قبیل چکمه، بیل، پلاستیک و گونی برای کمک به مردم سیل‌زده اقدام کردیم.

مخبر افزود: تیم‌های درمانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قالب کاروان سلامت احسان با حضور در استان گلستان و استان خوزستان نسبت به درمان سانحه دیدگان در مناطق سیل‌زده اقدام کرده و گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز از دقایق ابتدایی در کنار مردم سیل‌زده حضور پیدا کردند و به امدادرسانی پرداختند.

وی در پایان اظهار کرد: اسکان سیل‌زدگان و تأمین وسایل گرمازا و انواع البسه برای مردم سیل زده و همچنین تأمین علوفه و غذای دام و حیوانات در مناطق سیل‌زده روستایی نیز از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز