خبرگزاری کار ایران

به منظور جبران خسارات سیلزدگان مازندران صورت گرفت؛

دیدار مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۴۲

به منظور جبران خسارات سیلزدگان مازندران مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) مازندران در شهرستان ساری با هم دیدار کردند.

به گزارش "ایلنا" از ساری؛مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در سخنان خود ضمن اظهار همدردی با سیل زدگان استان مازندران ؛ تاکید کرد: بیمه تجارت از هرگونه حمایتی از آسیب دیدگان سیل در مناطق مختلف مازندران به خصوص مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) دریغ نخواهد کرد.

نیما نوراللهی با اشاره به حجم بالای خسارات وارده ناشی از سیل به مناطق مختلف استان به خصوص شهرستان های سیمرغ؛ جویبار، میاندرود و ساری؛ گفت: همکاران ما در شعبه ساری به محض وقوع سیل در مناطق مختلف، ضمن بازدید میدانی و حضور در مناطق ارزیابی های دقیقی را از میزان خسارات به عمل آورده و با همکاری کمیته امداد امام (ره) مازندران، حمایت های بیمه ای لازم به منظورتسکین آلام هموطنان سیلزده به عمل آمده و خواهد آمد.

مدیرعامل کمیته امداد امام استان مازندران نیز با ارائه گزارشی جامع از وضعیت سیلزدگان در استان؛ خواستارمشارکت جدی وسریع وکمک رسانی به مردم مناطق سیل زده شد و اظهارامیدواری کرد با همراهی بیمه تجارت نو دراستان؛ دغدغه هموطنان سیل زده دراستان به حداقل برسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز