خبرگزاری کار ایران

بازیکنان پرسپولیس به خوبی منشا را مهار می‌کنند

درخشان: پرسپولیس یک بر صفر استقلال را شکست می‌دهد؛ امیدوارم بازی جذابی ببینیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۰۲

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: هر تیمی که شهامت بیشتری داشته باشد و در مقابل ریسک بالا احتیاط کمتری داشته باشد شانس موفقیت بیشتری دارد.

حمید درخشان در گفت و گو با ایلنا درباره رویارویی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد 89 اظهار داشت: از نظر من هر دو تیم شرایط ایده آلی برای برنده شدن دارند اما مهم است که چطور بازی کنند و ریسک بپذیرند. هر تیمی که شهامت بیشتری داشته باشد و در مقابل ریسک بالا احتیاط کمتری داشته باشد شانس موفقیت بیشتری دارد.

او ادامه داد: بعضی اوقات در اینگونه بازی‌ها اتفاقاتی هم رقم می‌خورد که بحث آن جداست. مهم این است که با شهامت بازی کنید چون هر دو تیم از هر لحاظ به یکدیگر نزدیک هستند و کیفیت بالایی دارند. امیدوارم یک بازی خیلی خوب را از هر دو طرف ببینیم. 

 سرمربی سابق پرسپولیس در اینباره که بازی استقلال و پرسپولیس امروز سرنوشت قهرمان لیگ هجدهم را مشخص می‌کند گفت: قطعا این سه امتیاز بی تاثیر نیست و شما وقتی حریف دیرینه خود را شکست می‌دهید در واقع یک پوئن مثبت روبرای خودت رقم زدی. وقتی در چنین مسابقه‌ای برنده باشی شما از نظر روحی روانی هم خیلی متفاوت می‌شوید.

درخشان درباره اینکه پرسپولیس با حضور خریدهای جدید نتوانست آنطور که باید به نتایج درخشانی برسد، اظهار داشت: قطعا یک سرمربی نمی‌تواند با چند خرید جدید به‌زودی به ایده ال‌ها دست پیدا کند. این نیاز به زمان دارد، زمان کمک می‌کند تا شما مسیر خود را پیدا کنید. به نظرم پرسپولیس خریدهای خوبی داشته اما این مهم بود که زمان کافی را نداشتند تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. 

او درباره روند استقلال که با عبور از شرایط سخت به نزدیک صدر جدول رسیدند بیان داشت: بله روند آنها هم موفق بوده اما هیچ زمان نباید فراموش کنیم که بازی استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد. هر کسی در روز بازی به خوبی شرایط را درک کند می‌تواند به سه امتیاز دست پیدا کند.

درخشان در خصوص حواشی که چند روز قبل از مسابقه برای گادوین منشا ایجاد شد، گفت: وظیفه بازیکن خارجی همانند سایرین در تیم بازی کردن است و به همین دلیل پول می‌گیرد. طبیعتا همانند سایر فوتبالیست‌ها در کنار آنها هم حواشی وجود داشته و باید به نوعی خود را با شرایط وفق بدهند. برای منشا مهم نیست که چه اتفاقاتی رقم خورده او تنها دوست دارد که بازی کند. این نکته را فراموش نکنیم که بازیکنان پرسپولیس با منشا آشنا هستند و می‌دانند که چطور او را مهار کنند. پرسپولیسی‌ها شناخت بهتری از او دارند و بدین ترتیب می‌توانند حرکات او را پیش بینی کنند. 

سرمربی سابق سرخپوشان درخصوص حضور کولینا به عنوان ناظر VAR گفت: امیدوارم اینگونه داورهای بزرگ به ایران بیایند و روی رشد عملکرد داوران ما تاثیرگذار باشند. داوران ما هم باید یادشان باشد که تلاش بیشتری داشته باشند و تلاش کنند تا با اشتباه کم در هر مسابقه کیفیت مطلوب را به دست بیاورند. در غیر این صورت اگر به این شکل بماند آن کیفیت شان را به دست نمی‌آورند و همان سطحی که هستند باقی می‌مانند.

درخشان در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم که پرسپولیس یک بر صفر برنده می‌شود.

او در پایان گفت: به تمام عزیزانی که در ایام نوروز به دلیل سیل اخیر عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم و فرا رسیدن سال جدید را هم به تمام علاقه مندان فوتبال تبریک می‌گویم و امیدوارم یک فوتبال جذاب را از هر دو تیم ببینیم تا همه لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز