خبرگزاری کار ایران

فتاحی: به هیچ عنوان بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی نداریم/ فقط 52 هزار بلیت فروخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۸۹

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی در مورد بلیت فروشی دربی 89 ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سعید فتاحی بعد از شرکت در نشست شورای تامین استان برای برگزاری دربی روز شنبه اظهار داشت: در ابتدا از اعضای کمیسیون ورزش برای برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم. ما امروز یک نشست هماهنگی برگزار کردیم و مقرر شد باشگاه پرسپولیس که میزبان مسابقه روز شنبه است، فقط بلیت فروشی را به صورت الکترونیکی انجام دهد.

وی افزود: قرار است به هیچ عنوان در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی انجام نشود و خوشبختانه تدابیر لازم برای رفت و آمد تماشاگران صورت گرفته و فقط امیدواریم به شکلی هماهنگ شود که مشکلی برای تردد تماشاگران به ورزشگاه وجود نداشته باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به اینکه پیش از این مشکلاتی برای اسکان تماشاگران شب قبل از بازی‌های بزرگ به وجود آمده بود، گفت: ما شب قبل از بازی اسکانی برای تماشاگران نداریم و خواهش من از تماشاگران این است که یکی دو ساعت قبل از مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند و زودتر به استادیوم نروند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشگاه آزادی 78 هزار نفر ظرفیت دارد، گفت: در این بازی تصمیم گرفته شده که تنها 52 هزار بلیت فروخته شود و این تصمیمی است که از پیش از این اتخاذ شده است.

فتاحی ضمن تسلیت به خانواده حادثه دیدگان سیل در شیراز و گلستان گفت:‌با هماهنگی‌هایی که بین دو باشگاه و هلال احمر به وجود آمده است برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که کمک‌هایی برای مردم سیل زده از طرف تماشاگران جمع کنیم. قرار است بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال هم شب قبل در اردوی تیم‌شان این کار را انجام دهند.

وی در ادامه صحبت‌های خود خطاب به تماشاگران گفت: با توجه به اینکه احتمال بارندگی در ورزشگاه وجود دارد از تماشاگران می‌خواهم حتما وسایل ایمنی و چتر همراه خود داشته باشند و باز هم از آنها خواهش می‌کنم که فقط یکی دو ساعت مانده به آغاز بازی در استادیوم حاضر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز