خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران دشت آزادگان با حضور استاندار خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۶۳

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان دشت آزادگان امروز ۹ فروردین ماه و با حضور شریعتی استاندار خوزستان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان، هزاریان فرماندار دشت آزادگان، رضایی مدیر کل نوسازی مدارس و دیگر مدیران استانی در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شریعتی استاندار خوزستان در این جلسه در جریان اقدامات پیشگیرانه انجام شده در این شهرستان برای مقابله با تهدید وقوع سیل قرار گرفت. استاندار خوزستان با تاکید بر آماده باش کلیه نیروها و دستگاههای اجرایی برای مقابله با بحران، افزود: باید تمهیدات لازم قبل از وقوع حوادث احتمالی صورت پذیرد.

وی بر حفظ سلامتی مردم تاکید  کرده و افزود: حفظ جان مردم اهمیت زیادی دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی نمائیم که به تمامی شهرها و روستاهای شهرستان آسیبی وارد نشود.

فرماندار دشت آزادگان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمود و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاه های خدمات رسان در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به بارشهای مداوم چند روز اخیر و همچنین افزایش دبی آب رودخانه کرخه، کلیه دستگاه های خدمات رسان، با تمام ظرفیتها و امکانات موجود به صورت آماده باش درآمده و اطلاع رسانی عمومی در خصوص خطرات احتمالی جاری شدن سیل به مسافرین و اهالی محترم شهرستان صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز