خبرگزاری کار ایران

آخرین تلاش‌های ترزا می برای تایید توافق برگزیت در پارلمان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۴۶

نخست‌وزیر بریتانیا بار دیگر خواهد کوشید تایید پارلمان بریتانیا را در زمینه توافق برگزیت به دست آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا، بار دیگر خواهد کوشید تایید پارلمان بریتانیا را در زمینه توافق برگزیت به دست آورد. این در حالی است که وی پیشتر وعده کرده بود که در صورت تایید توافق از سمت خود استعفا خواهد داد. 

ترزا می که ممکن است کنترل روند خروج از اتحادیه اروپا از دستش خارج شود، اعلام کرد که در صورت حمایت پارلمان از طرحش برای برگزیت حاضر است از مقام خود کنار برود. 

این پیشنهاد ساعاتی پس از آن مطرح شد که مجلس عوام بریتانیا تمام هشت طرح جایگزین برگزیت را رد کرد. 

«استیو بارکلی» وزیر برگزیت بریتانیا، در واکنش به این نتیجه گفت: «این نشان می‌دهد که توافق دولت بریتانیا بهترین گزینه برای خورج از اتحادیه اروپا است.»

ترزا می در دیدار با اعضای حزب محافظه‌کار خود گفت: «می‌دانم که اشتیاق به رویکردها و رهبری نو وجود دارد و نمی‌خواهم مانعی بر سر این مسیر باشم.»

وی همچنین گفت: «ما باید این توافق را بپذیریم و برگزیت را به سرانجام برسانیم. من حاضرم شغل نخست‌وزیری را پیش از آنچه می‌خواستم ترک کنم تا آنچه برای کشور و حزب‌مان خوب است،‌ انجام دهیم». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز